اخبار داغ

ملی پوشان ایران در مراسم تجلیل چه گفتند؟

جهانبخش: می‌خواهم بیشتر بازی کنم/ کنعانی: اسکوچیچ یک ایرانی است/ امیری: به ما برخورده بود

جهانبخش: می‌خواهم بیشتر بازی کنم/ کنعانی: اسکوچیچ یک ایرانی است/ امیری: به ما برخورده بود
ملی پوشان تیم ایران در حاشیه مراسم تجلیل که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال از ملی‌پوشان فوتبال ایران، عصر امروز (چهارشنبه) در سالن‌ همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد. در این مراسم محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولان وزارت ورزش و سازمان صداوسیما حضور داشتند. ملی پوشان تیم ایران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره رقابتهای مقدماتی جام جهانی و صعود پرماجرای تیم ملی ایران به مرحله بعد صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*جهانبخش: می‌خواهم بیشتر بازی کنم

, *جهانبخش: می‌خواهم بیشتر بازی کنم, *جهانبخش: می‌خواهم بیشتر بازی کنم,

علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی ایران در حاشیه مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما حقمان این بود که میزبانی را در دست گیریم ولی میزبان به ناحق از ما گرفته شد. نسبت به شرایطی که برای ایجاد کرده بودند ما نشان دادیم که هر چقدر شرایط برای ما سخت‌تر شود،‌ قوی‌تر می‌شویم و تلاش بچه‌ها بیشتر می‌شود. ما این بازی‌ها را وظیفه خودمان می‌دانستیم و می‌دانستیم حقی بر گردن ما سوار شده است و می‌خواستیم در این شرایط سخت اقتصادی خنده بر لبان مردم کشورمان بیاوریم.

,

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سربلند از این بازی‌ها خارج شویم. می‌دانستیم بازی‌های سختی پیش روی ما قرار دارد ولی بازی به بازی پیش رفتیم و توانستیم 4 برد کسب کنیم و به حقمان یعنی صدرنشین گروه برسیم.

,

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در خصوص رابطه بازیکنان با اسکوچیچ گفت: تلاش بر این بود به خاطر زمان کمی که داشتیم،‌ از تمام استعدادهای تیم استفاده شود. به نظرم شرایط تیم با توجه به زمانی اندکی که وجود داشت، خوب بود. من خودم اولین اردویم را تجربه کردم و تنها 2 هفته از تیم ملی گذشته است. کلی اتفاق در اردو افتاد و از نظر شرایط تمرینی اتفاقات زیادی در  تیم افتاد. به همین دلیل باید زمان داد تا متوجه شویم که به چه شکلی باید شرایط تیم دنبال شود. بچه‌ها فوق ‌العاده کار کردند و یک دلی خوبی در تیم وجود داشت.

,

جهانبخش در خصوص ماندن اسکوچیچ در تیم اظهار داشت: این وظیفه ما نیست و ما به عنوان بازیکن نمی‌توانیم در این خصوص صحبت کنیم. در گذشته هم تصمیماتی گرفته شد که ما در آن نقشی نداشتیم. به نظرم مهمترین وظیفه ما این است که به عنوان بازیکن نهایت تلاشمان در زمین فوتبال به ثبت رسانیم. بیرون زمین بر عهده مسئولین است و آنها باید تصمیمات را اتخاذ کنند. الان تصمیم در دست فدراسیون است و ما به عنوان بازیکن نقشی در آن نداریم. ما شرایط متفاوتی در این 4 بازی داشتیم و احساسات دیگر دخیل نیست. باید تصمیمات منطقی گرفته شود.

,

وی در خصوص آینده باشگاهی خود گفت: قطعا تصمیمی خواهم گرفت که به آینده‌ام کمک کند. من 3 هفته دیگر دیگر به انگلیس بازمی‌گردم و در اندیشه این هستم که تصمیم خوبی بگیرم مخصوصا اینکه سال آینده ما جام جهانی داریم. سال خیلی مهمی برای ماست و تصمیمی که خواهم گرفت قطعا به فوتبالم کمک خواهد کرد. دوست دارم بیشتر بازی کنم و در این یکی دو سال شرایط طوری رقم خورد که آنجور که دلم می‌خواست رخ نداد. به موقع در خصوص شرایطی که در باشگاهم رخ داد، صحبت خواهم کرد.

,

جهانبخش در خصوص اینکه آیا برایتون را ترک می‌کند، اظهار داشت: الان اصلا حرفه‌ای نیست که در این خصوص صحبت کنم. من 2 سال دیگر با برایتون قرارداد دارم و باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود. من به عنوان یک بازیکن دوست دارم که بازی کنم. مرحله بعدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان خیلی مهم خواهد بود و برای یک فوتبالیست مهم این است که بتواند بیشتر در زمین بازی کند و بتواند فرم خودش را حفظ کند. بسیاری از بازیکنان تیم ملی شرایط خیلی خوبی در باشگاهشان طی کردند و من می‌خواهم این شرایط را بدست آورم.

,

*حسینی: از ترابزون جدا می‌شوم

, *حسینی: از ترابزون جدا می‌شوم, *حسینی: از ترابزون جدا می‌شوم,

سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در مراسم تجلیل از تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که این مرحله را با موفقیت پشت سرگذاشتیم. از کادرفنی و تمام مسئولان تشکر می‌کنم امیدوارم در مرحله بعدی هم همین طور موفق عمل کنیم.

,

وی در مورد اینکه در فضا هواداری بحث‌هایی در مورد نگاه رنگی به بازیکنان در تیم ملی وجود دارد عنوان کرد: فرقی نمی‌کند بازیکنان در کدام تیم باشگاهی بازی می‌کنند. وقتی وارد اردو می‌شویم همه همدل هستیم، خود من با تمام بازیکنان رقیب و لژیونرها رفیق هستم. این بحث‌ها نباید در تیم ملی باشد، همه همدل بودیم تا تیم موفق شود.

,

حسینی در مورد جدایی از ترابوزان و اینکه از تیمی دیگر در ترکیه پیشنهاد دارد یا نه خاطرنشان کرد: من از ترابزون جدا خواهم شد و بازیکن آزاد می شوم. از تیم‌های ترکیه‌ای پیشنهاد دارم. بعد از این مسابقاتی که پشت سرگذاشتیم، مدتی استراحت می‌کنم و راهی ترکیه می‌شوم و تصمیم نهایی را می‌گیرم.

,

مدافع تیم ملی در مورد اتمسفر تیم ملی عنوان کرد: واقعا لذت بردم . همدل بودیم و بازیکنان چه یک دقیقه بازی می‌کردند چه  90 دقیقه تلاش می‌کردند برای تیم ملی مثمر ثمر باشند. همه همدل بودیم و این فضا لذت بخش بود.

,

*بیرانوند: مهم این برد که 4 بازی را بردیم و صعود کردیم

, *بیرانوند: مهم این برد که 4 بازی را بردیم و صعود کردیم, *بیرانوند: مهم این برد که 4 بازی را بردیم و صعود کردیم,

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه برگزاری مراسم استقبال و تجلیل از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: دست به دست هم داده بودیم و خدا را شکر توانستیم این نتایج خوب را کسب کنیم.

,

وی در باره دو کلین‌شیت خود در سه دیدار دور برگشت مقدماتی جام جهانی توضیح داد: خدا را شکر. ای کاش در بازی اول مقابل هنگ کنک بچه‌ها تمرکز خود را حفظ می‌کردند تا بدون گل خورده این چهار بازی را پشت سر می‌گذاشتیم. مهم این بود که هر چهار مسابقه را برنده شویم که خدا را شکر بردیم.

,

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در باره اینکه آیا دوز دوم واکسن کرونا را هم زده‌اند افزود: دوز دوم را هم زدیم، امیدواریم این بیماری تمام شود و ان‌شاءالله همه مردم واکسن کرونا بزنند.

,

بیرانوند درباره دلتنگی‌هایش برای هواداران تیم ملی گفت: خیلی دلمان تنگ شده و امیدوارم برای دیدارهای بعدی آنها را در ورزشگاه داشته باشیم.

,

وی درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه در صورت صعود تیم ملی با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی جشن خواهند گرفت اما به نظر می‌رسد اکنون غیبت طرفداران تیم ملی سبب دلخوری بازیکنان شده، خاطرنشان کرد: من ناراحت شدم زیرا گفتند می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم اما اکنون هواداران نیستند. مردم انتظار داشتند راحت بالا بیاییم.

,

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: سوم تیر قرعه کشی مرحله بعدی انجام می‌شود. خودمان شرایط را سخت کرده بودیم. میزبانی را هم از ما گرفتند و چهار بازی در بحرین برگزار شد. به همین دلیل کار مقداری سخت شد.

,

بیرانوند درباره اینکه آیا دراگان اسکوچیچ می‌تواند همکاری اش را با تیم ملی ادامه بدهد، گفت:‌ وی 7 بازی سرمربی ما بوده و همه این مسابقات را برده و نتایج خوبی گرفته است. خدا را شکر همه بچه‌ها رابطه خوب و صمیمانه‌ای با اسکوچیچ دارند. به نظر من می تواند در  آینده هم به تیم ملی کمک کند. باید از وی حمایت کنند تا بتوانیم در آینده هم نتیجه بگیریم.

,

وی درباره اینکه شوخی شب گذشته‌اش با بازیکن عراق و گرفتن دهان مهند علی توضیح داد: مقداری با من شوخی می‌کرد و می‌خواستم خفه‌اش کنم!

,

*امیری: اتفاقات دور رفت به ما برخورده بود

, *امیری: اتفاقات دور رفت به ما برخورده بود, *امیری: اتفاقات دور رفت به ما برخورده بود,

وحید امیری هافیک تیم ملی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شرایط یک ماه گذشته با یک سال پیش اصلاًقابل مقایسه نیست. خدا را شکر با دعای خیر مردم اتفاقات خیلی خوبی رخ داد، اما هنوز راه درازی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم، چون می‌دانیم کارمان به مراتب سخت‌تر است. بازهم مردم باید باید انرژی مثبت برای تیم بفرستند و مسئولان پشت تیم باشند تا بتوانیم برای سومین‌بار متوالی راهی جام‌جهانی شویم.

,

وی ادامه داد: همه عوامل دست به دست هم دادند تا توانستیم در 4 مسابقه به پیروزی برسیم. از نظر غرور ملی بسیار به ما بر خورده بود و همه مصمم شده بودند که در این مسابقات همه چیز را جبران کنند. از کار زیاد و تلاش شبانه روزی کادر فنی و همه مسئولان و تلاش بازیکنان که در رطوبت بالا توانستند این افتخار را رقم بزنند نباید به سادگی گذشت.

,

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اتمام زمان قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون ایران گفت: هر تصمیمی غیر از ابقای کادر فنی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد. این نظر شخصی من است. تیم ملی 4 بازی داشته که 2 تا آنها بسیار حساس بود که فکر می‌کنم انتظارات برآورده شد و حالا نباید دنبال موضوع دیگری باشیم. هر اتفاق دیگری رخ دهد به فوتبال ملی لطمه وارد خواهد شد. در حال حاضر شرایط برای تغییر کادر فنی فراهم نیست و تیمی که موفقیت کسب کرده و کادر فنی که تا اینجای کار به عنوان یک لیدر تیم را راهنمایی کرده است نباید این صحبت‌ها درموردش مطرح شود. فرصت زیادی نیست و ممکن است تیم وارد حاشیه شود.

,

امیری درخصوص وضعیت مصدومیتش، عنوان کرد: از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم، اما خدا را شکر با درایت کادر پزشکی تیم ملی شرایط خوبی دارم. باید شرایط را بررسی کنم و MRI بگیرم تا ببینم به بازی‌های باشگاهی می‌رسم یا خیر.

, MRI,

*کنعانی‌زادگان: اسکوچیچ یک ایرانی است

, *کنعانی‌زادگان: اسکوچیچ یک ایرانی است, *کنعانی‌زادگان: اسکوچیچ یک ایرانی است,

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال در مورد شرایط تیم ملی در بحرین و وضعیت آب و هوایی آنجا اظهار داشت: بحرین یک مقدار بهتر از کیش بود و گرمای آنچنانی نداشت فقط در بازی اول یک مقدار گرم بود و 2-3 بازی بعدی که در شب برگزار شد، شرایط بهتر بود.

,

وی در مورد صمیمیتی که میان بازیکنان وجود دارد، گفت: بچه‌ها سال‌ها کنار هم حضور داشتند و شناخت کافی از هم دارند جو خیلی خوبی داشتیم. یک مربی خوب هم بالای سر تیم بود که چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم. خوشحالم که همه را بردیم و دل مردم را شاد کردیم.

,

مدافع تیم ملی فوتبال در مورد پایان قرارداد اسکوچیچ عنوان کرد: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، اما دوست داریم که او بماند و فقط می‌دانم که او یک ایرانی است. اسکوچیچ زحمت زیادی در این مدت برای تیم ملی کشید و همه دیدند او از جان و دل مایه گذاشت و تلاش کرد که دل مردم را شاد کند.

,

کنعانی زادگان در مورد اینکه کدام مسابقه سخت بود، تاکید کرد: همه بازی‌ها سخت بود و بحرین و عراق هم می‌خواستند صعود کنند.

,

وی در مورد قرعه کشی مرحله بعد گفت: فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. تیمی که می خواهد به جام جهانی برود، نباید به دنبال این باشد که با چه تیمی بازی کند.

,

مدافع تیم ملی فوتبال با اشاره به استقبال مسئولین اظهار داشت: از این کاری که صورت گرفت تشکر می‌کنم. ما از فرودگاه مستقیم به سالن همایش ها آمدیم و قرار است دوز دوم واکسن را هم امروز دریافت کنیم.

,

*اخباری: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم

, *اخباری: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم, *اخباری: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم,

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: در بحرین هوا خنک نبود، اما گرم هم نبود. در زمان مسابقه رطوبت هوا بسیار اذیت‌مان می‌کرد.

,

وی ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به نتایجی که تیم ملی در دور رفت کسب کرده بود، همه تحت فشار بودند. خدا را شکر که توانستیم صدرنشین شده و به دور بعد صعود کنیم. ضمن اینکه چندین رکورد از جمله پیروزی بر عراق بعد از 10 سال و شکست بحرین در خانه‌اش را هم توانستیم به ثبت برسانیم.

,

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: این تیم ملی یکی از بهترین تیم‌هایی بود که تاکنون دیده‌ام و رفاقت در تیم موج می‌زد. فکر می‌کنم یکی از عوامل موفقیت تیم ملی هم همین رفاقت بین بازیکنان بود.

,
*طارمی: یکسری ناامید شده بودند اما ما ناامید نبودیم
, *طارمی: یکسری ناامید شده بودند اما ما ناامید نبودیم, *طارمی: یکسری ناامید شده بودند اما ما ناامید نبودیم,
 
,
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران  در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه دوست دارد با کدام تیم ‌ها در مرحله بعد همگروه شود، اظهار داشت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند، کار می‌کنند تا به جام جهانی صعود کنند و فکر نمی‌کنم فرقی بین تیم‌ها باشد.
,
 
,
مهاجم تیم ملی در  مورد اینکه با نتایجی که گرفته شد امیدها و  اعتماد به نفس به تیم بازگشت، اظهار داشت:  ناامید که نشده بودیم و مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم اما شاید یکسری ناامید شده بودند اما بازیکنان ناامید نشده بودند اما نمی‌شد قبل از صعود صحبتش را مطرح کنیم. شما دیدید تلاش کردیم تا بهترین عملکردمان را برای مردم عزیز انجام بدهیم و خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.
,
وی در مورد اتمام قرارداد اسکوچیچ و نظرش در مورد کادرفنی به عنوان بازیکن چیست، گفت: خودتان جواب خودتان را دادید و من به عنوان بازیکن بازی می‌کنم و کار مدیریت را به مدیران می‌سپاریم.
,
طارمی در مورد مسابقات  مرحله بعد  و بازی با تیم‌های مهم دیگر و اینکه  بعد از جدایی کی‌روش دوباره تیم ملی به آن شرایط قبل برخواهد گشت، گفت: بعد از آن اتفاق خیلی سخت است که روند به آن شکل را دنبال کنیم. بعد از 8 سالی که کی روش بود و با همه کارهایی که برای پیشرفت این فوتبال انجام داد و نسلی که  عوض کرد  ثمره‌اش را الان تیم ملی می‌بیند،  بدون برنامه ریزی خاصی که در گذشته وجود داشت و برنامه ریزی دقیق و منظمی که الان وجود دارد  بازیکنان توانسته‌ایم  همدل صعود کنیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، خوشایند باشد. دل مردم را برای چند روز شاد کنیم و به جام جهانی صعود کنیم و در جام جهانی هم خوب بازی کنیم، شاد کردن دل مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد. 
,
 
,
مهاجم تیم ملی در مورد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به نظرم شرکت در آن واجب است. شما اگر در انتخابات شرکت نکنید هر بلایی در آینده سر این کشور بیاید چه خوب باشد و چه بد حق نظر ندارید. مردم  بررسی کنند و ببینید که چه کسی صلاحیت دارد و به آن رای بدهند. اگر مردم رای ندهند بعدا حق گلایه از شرایط موجود را ندارند.  باید خیلی منطقی فکر کنند و به فردی که صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد رای بدهند. امیدوارم مثل 8 سال دفاع مقدس نشود و به خوبی و خوشی 8 سال آینده باشد. مردم ما حق شان بالاتر از این  حرف‌هاست که در این دوران گذرانده‌ایم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای مردم ما رقم بخورد.
,
 
,
*نوراللهی: دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند
 
احمد نورالهی هافبک تیم ملی در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در سالن همایش‌های صداوسیما در خصوص صعود تیم ملی اظهار داشت:‌ خدا را شکر که توانستیم هر چهار بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دل مردم‌مان را شاد کنیم.
 
وی افزود: ما پیش از شروع بازی‌ها شرایط سختی را تجربه کردیم و در بحرین هم شرایط آب و هوایی بسیار باقی بود اما جای شکرش باقی است که توانستیم از این مرحله پیروز شویم و تلاش می‌کنیم در مرحله بعد موفق شویم و به جام جهانی برویم.
 
هافبک تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه عملکرد  اسکوچیچ را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: از زمانی که اسکوچیچ به تیم ملی آمده جو مثبتی در تیم ملی ایجاد شده و هم از لحاظ فنی و هم مدیریتی عملکرد فوق‌العاده داشته است.
 
نوراللهی تأکید کرد: خیلی دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند و قطعاً او در  تیم ملی خواهد مان. امیدوارم او در به کارش در تیم ملی ادامه دهد.
وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در دور آینده با کدام تیم از بین کره، عربستان و ژاپن روبه‌رو شوند، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند با کدام حریف روبه‌رو شویم؛ فقط باید به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی جام حذفی خاطرنشان کرد: دربی همیشه وجود دارد و بازی سختی است. به هر حال امیدوارم که بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم.
 
*قلی‌زاده: تلاش کردم پاسخ اعتماد اسکوچیچ را بدهم
 
علی قلی‌زاده هافبک تیم ملی در مورد صعود تیم‌ملی به مرحله بعد جام‌جهانی اظهار داشت: خداراشکر بازی‌های خوبی انجام دادیم و بردیم. صعود خوبی بود و دل مردم شاد شد.
هافبک تیم‌ملی در مورد اینکه استرس و فشار زیادی وجود داشت و خیلی‌ها انتظار صعود را نداشتند اما این اتفاق افتاد، گفت: درست است، شرایط سخت بود ولی بچه‌ها خوب کار کردند و توانستیم هر چهار بازی را با برد پشت سر بگذاریم.
قلی‌زاده در خصوص اینکه اسکوچیچ به او اعتقاد دارد و با وجود اینکه نسبت به دیگر ملی‌پوشان تجربه کمتری دارد اما سرمربی تیم در این بازی‌های حساس به او بازی داد، عنوان کرد: به هرحال چیدن ترکیب تیم سلیقه سرمربی است. او به من لطف دارد. من هم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم پاسخ محبت‌هایش را بدهم.
وینگر تیم ملی در خصوص اینکه قرارداد اسکوچیچ به پایان رسیده و شایعه قطع همکاری با او مطرح شده، گفت: اطلاعی ندارم و اصلا کسی در این مورد صحبت نکرده است.
انتهای پیام/
,
*نوراللهی: دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند
, *نوراللهی: دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند, *نوراللهی: دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند,
 
,
احمد نورالهی هافبک تیم ملی در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در سالن همایش‌های صداوسیما در خصوص صعود تیم ملی اظهار داشت:‌ خدا را شکر که توانستیم هر چهار بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دل مردم‌مان را شاد کنیم.
,
 
,
وی افزود: ما پیش از شروع بازی‌ها شرایط سختی را تجربه کردیم و در بحرین هم شرایط آب و هوایی بسیار باقی بود اما جای شکرش باقی است که توانستیم از این مرحله پیروز شویم و تلاش می‌کنیم در مرحله بعد موفق شویم و به جام جهانی برویم.
,
 
,
هافبک تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه عملکرد  اسکوچیچ را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: از زمانی که اسکوچیچ به تیم ملی آمده جو مثبتی در تیم ملی ایجاد شده و هم از لحاظ فنی و هم مدیریتی عملکرد فوق‌العاده داشته است.
,
 
,
نوراللهی تأکید کرد: خیلی دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند و قطعاً او در  تیم ملی خواهد مان. امیدوارم او در به کارش در تیم ملی ادامه دهد.
,
وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در دور آینده با کدام تیم از بین کره، عربستان و ژاپن روبه‌رو شوند، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند با کدام حریف روبه‌رو شویم؛ فقط باید به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.
,
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی جام حذفی خاطرنشان کرد: دربی همیشه وجود دارد و بازی سختی است. به هر حال امیدوارم که بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم.
,
 
,
*قلی‌زاده: تلاش کردم پاسخ اعتماد اسکوچیچ را بدهم
 
علی قلی‌زاده هافبک تیم ملی در مورد صعود تیم‌ملی به مرحله بعد جام‌جهانی اظهار داشت: خداراشکر بازی‌های خوبی انجام دادیم و بردیم. صعود خوبی بود و دل مردم شاد شد.
هافبک تیم‌ملی در مورد اینکه استرس و فشار زیادی وجود داشت و خیلی‌ها انتظار صعود را نداشتند اما این اتفاق افتاد، گفت: درست است، شرایط سخت بود ولی بچه‌ها خوب کار کردند و توانستیم هر چهار بازی را با برد پشت سر بگذاریم.
قلی‌زاده در خصوص اینکه اسکوچیچ به او اعتقاد دارد و با وجود اینکه نسبت به دیگر ملی‌پوشان تجربه کمتری دارد اما سرمربی تیم در این بازی‌های حساس به او بازی داد، عنوان کرد: به هرحال چیدن ترکیب تیم سلیقه سرمربی است. او به من لطف دارد. من هم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم پاسخ محبت‌هایش را بدهم.
وینگر تیم ملی در خصوص اینکه قرارداد اسکوچیچ به پایان رسیده و شایعه قطع همکاری با او مطرح شده، گفت: اطلاعی ندارم و اصلا کسی در این مورد صحبت نکرده است.
انتهای پیام/
,
*قلی‌زاده: تلاش کردم پاسخ اعتماد اسکوچیچ را بدهم
, *قلی‌زاده: تلاش کردم پاسخ اعتماد اسکوچیچ را بدهم, *قلی‌زاده: تلاش کردم پاسخ اعتماد اسکوچیچ را بدهم,
 
,
علی قلی‌زاده هافبک تیم ملی در مورد صعود تیم‌ملی به مرحله بعد جام‌جهانی اظهار داشت: خداراشکر بازی‌های خوبی انجام دادیم و بردیم. صعود خوبی بود و دل مردم شاد شد.
,
هافبک تیم‌ملی در مورد اینکه استرس و فشار زیادی وجود داشت و خیلی‌ها انتظار صعود را نداشتند اما این اتفاق افتاد، گفت: درست است، شرایط سخت بود ولی بچه‌ها خوب کار کردند و توانستیم هر چهار بازی را با برد پشت سر بگذاریم.
,
قلی‌زاده در خصوص اینکه اسکوچیچ به او اعتقاد دارد و با وجود اینکه نسبت به دیگر ملی‌پوشان تجربه کمتری دارد اما سرمربی تیم در این بازی‌های حساس به او بازی داد، عنوان کرد: به هرحال چیدن ترکیب تیم سلیقه سرمربی است. او به من لطف دارد. من هم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم پاسخ محبت‌هایش را بدهم.
,
وینگر تیم ملی در خصوص اینکه قرارداد اسکوچیچ به پایان رسیده و شایعه قطع همکاری با او مطرح شده، گفت: اطلاعی ندارم و اصلا کسی در این مورد صحبت نکرده است.
,
انتهای پیام/
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه