اخبار داغ

امکان استفاده از پرواز چارتر وجود ندارد

رضایی: ۲۶ مدال را برای پارالمپیک توکیو پیش بینی کردیم/ افتتاحیه با دو پرچمدار برگزار می شود

رضایی: ۲۶ مدال را برای پارالمپیک توکیو پیش بینی کردیم/ افتتاحیه با دو پرچمدار برگزار می شود
سرپرست کاروان اعزامی پارالمپیک گفت:در پارالمپیک توکیو دو سیاست را اجرایی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رضایی سرپرست کاروان اعزامی پارالمپیک  از تعداد نفرات و نحوه ثبت نام برای رقابت های توکیو اظهار داشت: با توجه به ثبت نامی که هفته گذشته در روزهای پنجشنبه و جمعه داشتیم و روز دوشنبه هم به صورت آنلاین اسکله اصلی را با ۹ رشته و ۵۹ ورزشکار بستیم و روی ۳ الی ۴ نفر از اعضا دچار شک و تردید هستیم که هفته آینده به صورت قطعی مشخص خواهد شد. ما در ۹ رشته ورزشی در مسابقات پارالمپیک شرکت خواهیم کرد که حدود ۲ ماه زمان باقی است برای حضور در این رقابت ها. اولین گروه ۵ نفره کاروان ما ۲۵ مرداد ماه اعزام‌ می شوند و با توجه به قوانین جدیدی که در المپیک و پارالمپیک تعریف شده، امکان استفاده از پرواز چارتر وجود ندارد و همه ورزشکاران ۵ تا ۷ روز قبل از مسابقات باید وارد توکیو شوند. تیم یا ورزشکار شرکت کننده موظف است ۲۴ ساعت بعد از اتمام بازی ها هم به ایران بازگردند که این قوانین سختگیرانه به دلیل سلامت ورزشکاران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او از کاهش تعداد اعزامی ها نسبت به دوره های قبل بیان کرد: ما در پارالمپیک توکیو دو سیاست را اجرایی کردیم و سیاست کیفی گرایی را آوردیم. تنها ۴ گروه را اعزام می کنیم که از بین ۵۹ نفر اعزامی، ۵۷ نفر آن ها شامل سیاست هستند و ۲ نفر باقی مانده حمایتی می باشند و ۴ گروه هم شامل افرادی است که مدال طلا، نقره و برنز در جهان و مقام های اول آسیا را دارا می باشند. هر کسی رکوردی داشته، اعزام می شود. در این دوره کاروان کیفی ایران نسبت به رقابت های ریو وارد توکیو می شوند ولی ما حدود ۲۶ مدال را پیش بینی کردیم که با این تعداد کم که در ریو ۲۴ مدال از ۱۴۰ بازیکن آوردیم، تعداد کاروان را از کمی به کیفی تبدیل کردیم و حداقل تعداد مدال های پیش بینی ما ۲۶ عدد می باشد.
,
 
,
سرپرست کاروان اعزامی پارالمپیک درباره مراسم افتتاحیه افزود: در ورزش المپیکی فقط ۱۰ نفر در رژه شرکت می کنند و این مراسم با رعایت فاصله ۴متر مربع برای هر نفر برگزار می شود. به هر کشوری در این مراسم ۱۰ نفر را اختصاص دادند که دو نفر از آن ها را پرچمدار شامل یک آقا و یک خانم تشکیل می دهد و چون زمان برگزاری مسابقات ما یک ماه بعد از المپیکی هاست که احتمال دارد این بخشنامه ها تا آن زمان تغییر کند، حتی شعارها در هر دو رقابت یکی است. پرچمداران در اوایل تیر ماه انتخاب می شوند و کاروان با عنوان "سردار دل ها شهید سلیمانی" به مسابقات اعزام می شوند.
,
 
,
وی با اشاره به وضعیت تیم ملی والیبال نشسته کشور ادامه داد: این تیم چهاردهمین اردوی خود را روز گذشته به پایان رساند و هفته آتی مجدد اردو خواهند داشت که ۱۰ روز در اردو و یک هفته را به استراحت می پردازند و دوباره به اردو می روند و تا دو ماه آینده این برنامه به همین صورت اجرا می شود و در ۲۰ تیر ماه تیم روسیه که قهرمان اروپا است برای ۴ روز میهمان ماست و ۳ بازی تدارکاتی با آن ها داریم. بازیکنان تمرینات خوبی داشتند و تعدادی از آن ها دعوت شدند که در نهایت ۱۴ نفر در اردو هستند که ۱۲ نفر نهایی در آخرین لحظه انتخاب و اعزام می شوند.
,
 
,
هادی رضایی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان از بخشنامه های مربوط به سلامت بازیکنان گفت: ۱۴ روز قبل از مسابقات ورزشکاران باید تحت نظر باشند و در ۳ نوبت باید تست کرونا دهند. که این تست در سه روز اول هر روز انجام شده. روزی که وارد فردوگاه می شوند، حتی از رسانه هایی هم که در این رقابت ها حضور دارند، آزمایش گرفته می شود و اگر یک نفر از هر کاروانی بیمار شود، به مدت ۱۴ روز در یکی از هتل ها قرنطینه و از مسابقات حدف می شود و بعد از منفی شدن تست می تواند به کشورش بازگردد. اکثر کشورها و نفرات اعزامی واکسن زدند و پروتکل ها بسیار سخت گیرانه اجرا می شود و همچنین مسابقات بدون حضور تماشاچیان خارجی و تنها با حضور هواداران ژاپنی و با محدودیت یک چهارم برگزار می شود که البته امکان تغییر این بخشنامه تا آن زمان هم وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه