اخبار داغ

استاندار یزد مطرح کرد

اعلام شماره برای یزدی‌هایی که قادر به حضور در پای صندوق رأی نیستند

اعلام شماره برای یزدی‌هایی که قادر به حضور در پای صندوق رأی نیستند
طالبی گفت: یزدی‌هایی که نمی‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند با شماره تلفن‌های ۳۶۲۵۲۳۱۱، ۳۶۲۵۴۰۲۵، ۳۶۲۵۲۳۱۲ تماس بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی طالبی استاندار یزد در گفتگو با یزدرسا، گفت: اخذ رأی از ساعت ۷ صبح در ۹۶۶ شعبه اخذ رأی و ۹۵۳ انتخابات شهر و روستا آغاز شده و در بازدید میدانی و همچنین بازدیدهایی که از دستگاه‌های اجرایی و هیات نظارت و هیات نظارت شهر و روستا و کمیته‌های امنیتی انجام شد شاهد روند بسیار خوبی بودیم.
وی اضافه کرد: اطمینان دارم و مطمئن هستم با تمام تمهیدات اندیشیده شده مردم ایران حماسه دیگری به دفتر خاطرات و سلحشوری مردم عزیزمان رقم خواهند زد.

استاندار یزد در پایان با اشاره به تمهیدات ویژه افرادی که قادر به حضور در پای صندوق‌های رأی نیستند، گفت: افرادی که نمی‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند با شماره تلفن‌های ۳۶۲۵۲۳۱۱، ۳۶۲۵۴۰۲۵، ۳۶۲۵۲۳۱۲ تماس بگیرند.

طالبی با بیان اینکه به شکلی برنامه‌ریزی‌شده بود که شاهد صف‌های طولانی در شعب انتخاباتی نباشیم، افزود: اما صبح امروز در ساعات اولیه شاهد حضور پرشور مردم در شعب انتخابات و صف‌های طولانی بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مردم علی‌رغم وجود مشکلات، باید در انتخابات شرکت کنند، اضافه کرد: اگر مردم خواهان تغییر باشند باید انگیزه بیشتری برای حضور در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و اگر شخصی هم حضور پیدا نکند به این معناست که از شرایط موجود در کشور راضی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه