اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح سوء مدیریت جبران می‌شود

با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح سوء مدیریت جبران می‌شود
بهزاد رحیمی گفت: با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح هم سوء مدیریت جبران می شود و هم وفاداری و پایبندی به ارزش های نظام ثابت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد رحیمی در گفتگو باخبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی و حق مسلم است که نه باید آن را واگذار کنیم و نه پشت گوش بیاندازیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حتما در صحنه حضور یابیم، افزود: انتظار داریم همه ملت ایران در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا افرادی که این روزهای ترقی و آینده روشن ایران را نمی خواهند ناامید شوند و این امر جز با شرکت همگانی پای صندوق های رای محقق نمی شود.

رحیمی گفت: اگر حضور و مشارکت مردم در انتخابات مهم نبود دشمنان تا این اندازه برای آن وقت نمی‌گذاشتند و به آن اهمیت نمی دادند زیرا آنها از حضور می ترسند زیرا حضور نوعی تجدید بیعت و اعلام وفاداری به نظام است.

وی عنوان کرد: مردم ما با اصل نظام مشکلی ندارند بلکه سوء عملکرد  برخی مدیران باعث ناامیدی آنها شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح هم سوء مدیریت جبران می شود و هم وفاداری و پایبندی به ارزش های نظام ثابت می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه مردم در طی این ۴۲ سال وفاداری خود به ارزش های نظام را ثابت کرده اند، خاطرنشان کرد: به طور میانگین هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار شده و همواره حضور مردم چشمگیر بوده هرچند عده ای هم ممکن است فریب خورده باشند اما دشمنان  می‌دانند که آنها نیز سر عقل می آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه