اخبار داغ

حضور پرشور مردم شهرستان‌های اصفهان در پای صندوق‌های رای از دقایق ابتدایی

حضور پرشور مردم شهرستان‌های اصفهان در پای صندوق‌های رای از دقایق ابتدایی
در هر 24 شهرستان استان اصفهان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با تجهیزات لازم و رصد کارگزاران و مأموران انتظامی با ایمنی کامل و در امنیت همچنان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در هر 24 شهرستان استان اصفهان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با تجهیزات لازم و رصد کارگزاران و مأموران انتظامی با ایمنی کامل و در امنیت همچنان در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

هر چند که گزارشات خبرنگاران صاحب نیوز در برخی از نقاط استان اصفهان حاکی از این است که علی رغم حضور پرشور مردم حتی قبل از ساعت 7 و شروع انتخابات، فرایند رای گیری در برخی از نقاط شهر اصفهان و ششهرستان ها با تاخیر آغاز شده است.

,

مردم در سراسر نقاط استان اصفهان و در شهرستان ها مختلف با حضور خود از همان دقایق ابتدایی یکبار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام تجدید پیمان کردند.

,

* مردم شهرضا پرشور از همان دقایق ابتدایی به پای صندوق ها آمدند

, * مردم شهرضا پرشور از همان دقایق ابتدایی به پای صندوق ها آمدند, * مردم شهرضا پرشور از همان دقایق ابتدایی به پای صندوق ها آمدند,

مردم شهرضا از همان دقایق ابتدایی در پای صندوق حاضر شدند و حضور پرشور آن ها خبر از حماسه ای دیگر در این شهرستان دارد؛ ۱۰۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان شهرضا پیش بینی شده و با استفاده از ظرفیت و همکاری کادر بهداشت شعبه‌ای به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است؛ در این شهرستان ۹۱ شعبه ثابت، ۱۷ شعبه سیار، ۱۸ شعبه روستایی و ۳ شعبه اخذ رأی عشایری را در شهرستان در نظر گرفته‌ شده است.

,

*هیچ اراده ای نتوانسته مانع حضور مردم اردستان در پای صندوق رای شود

, *هیچ اراده ای نتوانسته مانع حضور مردم اردستان در پای صندوق رای شود, *هیچ اراده ای نتوانسته مانع حضور مردم اردستان در پای صندوق رای شود,

مردم شهرستان اردستان از آغازین ساعات شروع رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند و تا کنون هیچ اراده ای نتوانسته مانع رای دادن آنها شود.

,

, ,

*شهرستان نجف آباد نیز شاهد حضور پرشور مردم بود

, *شهرستان نجف آباد نیز شاهد حضور پرشور مردم بود,

مردم شهرستان نجف آباد نیز حضور پرشوری در شعب اخذ رای داشته و دارند؛ خبرنگار صاحب نیوز از شهرستان نجف آباد گزارش می دهد:

,

نمایشگر ویدیو

 
00:00
 
00:19
,

نمایشگر ویدیو

,
 
00:00
 
00:19
,
 
00:00
 
00:19
,
, ,
, , ,
 
,
 
,
 
,
00:00
 
00:19
,
, ,
00:00
,
 
,
00:19
,
, ,
, ,

*حضور پرشور مردم مبارکه از اولین ساعات انتخابات

, *حضور پرشور مردم مبارکه از اولین ساعات انتخابات, *حضور پرشور مردم مبارکه از اولین ساعات انتخابات,

همزمان با سراسر کشور، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ساعت 7 صبح امروز جمعه در شهرستان مبارکه آغاز شد و مردم از همان ساعات نخستین شروع رأی گیری برای خلق حماسه باشکوه دیگری از حضور و مشارکت سیاسی خود به پای صندوق های رأی آمدند.

,

, ,

*بیش از 5 هزار نایینی تا قبل از ساعت ده و نیم صبح در انتخابات شرکت کردند

, *بیش از 5 هزار نایینی تا قبل از ساعت ده و نیم صبح در انتخابات شرکت کردند,

 در شهرستان نایین برای این این انتخابات  ۶۴ شعبه در شهرستان پیش بینی شده است، سه شعبه در بخش انارک و ۶۱ شعبه در بخش مرکزی شهرستان نائین فعال شده است.

,

فرماندار نائین با اشاره به اینکه شهروندان سه شهر و ۳۶ روستای دارای شورا در انتخابات امروز در این شهرستان مشارکت دارند، گفت: تاکنون پنج هزار نائینی در انتخابات امروز مشارکت داشته‌اند و نسبت به جمعیت شهرستان اول در استان هستیم.

,

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و تاکنون مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

,

نمایشگر ویدیو

 
00:00
 
00:20
,

نمایشگر ویدیو

,
 
00:00
 
00:20
,
 
00:00
 
00:20
,
, ,
, , ,
 
,
 
,
 
,
00:00
 
00:20
,
, ,
00:00
,
 
,
00:20
,
, ,
, ,

*حضور پرشور مردم بهارستان در پای صندوق های رای 

, *حضور پرشور مردم بهارستان در پای صندوق های رای , *حضور پرشور مردم بهارستان در پای صندوق های رای ,

مردم شهر بهارستان نیز ماننند دیگر نقاط استان اصفهان در این انتخابات حضور گسترده ای داشته و پیر و جوان با حضور خود در این شهر حماسه ای دیگر خلق کردند

,

نمایشگر ویدیو

 
00:00
 
00:16
,

نمایشگر ویدیو

,
 
00:00
 
00:16
,
 
00:00
 
00:16
,
, ,
, , ,
 
,
 
,
 
,
00:00
 
00:16
,
, ,
00:00
,
 
,
00:16
,
, ,
, ,

*شور حضور و تجلی بصیرت در شهرستان‌ گلپایگان

, *شور حضور و تجلی بصیرت در شهرستان‌ گلپایگان, *شور حضور و تجلی بصیرت در شهرستان‌ گلپایگان,

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و  ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۹۱  شعبه  اخذ رأی در شهرستان گلپایگان در حال  برگزاری است.

,

حسین یارمحمدیان،  فرماندار گلپایگان  گفت:  هزار و ۸۲۸ نفر در انتخابات ۲۸ خرداد ماه به عنوان ناظران شورای نگهبان، بازرسان، نماینده فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی در شهر و روستاها فعالیت دارند.

,

وی افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد در  شهرستان  گلپایگان  ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر واجد شرایط رأی دادن  هستند که از این  تعداد ۳۲ هزار و ۸۶۵ نفر مرد و ۳۲ هزار و ۷۵۸ نفر زن هستند  که هزار و ۳۹۹ نفر برای نخستین بار شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند

,

در این شهرستان نیز مردم همچون گذشته در پای صندوق ها حاضر شدند و حضور مردم همچنان در شعب اخذ این شهرستان ادامه دارد

,

, ,

*مردم دهاقان پرشور در پای صندوق های رای حاضر می شوند

, *مردم دهاقان پرشور در پای صندوق های رای حاضر می شوند,

با شروع به‌کار انتخابات، مردم شهرستان دهاقان با حضور در پای صندوق‌های رأی برگ زرین و افتخار دیگری را در کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ایران به یادگار  گذاشه و از همان دقایق ابتدایی با حضور در پای صندوق ها حاضر شدند.

,

سیدعلی سجادی، فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که در انتخابات ۲۸ خرداد ۴۰ شعبه اخذ رأی داریم، گفت: ۳۵  شعبه ثابت و ۵ شعبه به صورت سیار اقدام به اخذ رأی می‌کنند، ۱۵ شعبه در شهر دهاقان، ۵ شعبه شهر گلشن و ۱۵ شعبه در سطح روستاها و تیره‌های عشایری مستقر شدند.

,

بیش از ۱۱۰۰ نفر اعم از عوامل اجرایی، هیأت نظارت شورای نگهبان و شوراها، هیأت بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی وظیفه برگزاری انتخابات را در شهرستان دهاقان بر عهده دارند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه