اخبار داغ

در گفت‌وگوهایی عنوان شد؛

دعوت نمایندگان اصفهان از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت نمایندگان اصفهان از مردم برای حضور در انتخابات
نمایندگان اصفهان همراه با دیگر مردم ایران پای صندوق های رای خواهند رفت و از مردم برای حضور در انتخابات دعوت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سراغ نمایندگان مجلس استان اصفهان رفتیم و در مورد لزوم مشارکت بالا و رای آنها پرسیدیم که پاسخ های خوب و جالبی شنیدیم، در ادامه پاسخ نمایندگان را به صورت مجزا بخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

, ,

 

,

سیدجواد ساداتی نژاد،نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:
دولت آینده برای حل مسائل کشور و ایجاد تحول باید دست به تصمیمات سخت بزند برای اینکه دولت و رئیس جمهور با قدرت و بدون هیچ مانعی بتوانند در مسیر تحول گام بردارند به پشتوانه رای مردم نیاز دارند مردم برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی به میدان آمده و به نامزد اصلح که کارآمدی خود را در مسئولیت های پیشین به همه مردم ثابت کرده است رای بدهند به امید ایرانی قوی به نظر من آیت الله رئیسی اصلح ترین فرد برای اداره کشور در ۴ سال آینده می باشند.

, سیدجواد ساداتی نژاد،نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:, سیدجواد ساداتی نژاد،نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:,
,

, ,

مهدی طغیانی،نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
یکی از مسائلی که در انتخابات وجود دارد این است که اگر دنبال آن هستیم که معیشت مردم و اقتصاد کشور بهبود پیدا کند و مشکلات کشور و تحریم‌ها کاهش پیدا کند راه آن این است که چگونه فاصله و یا شکاف بین مردم و حاکمیت نباید دیده شود، به بیان دیگر پیامی که حضور پرشور مردم در انتخابات دارد حمایت از نظام است و این حمایت کمک می‌کند که فشارها روی کشور کاهش یابد علت آن هم این است که ما به گذشته که نگاه کنیم می‌بینیم که زمان‌هایی که این فاصله رخ داده است که فشارهای خارجی نیز افزایش یافته برای مثال پس از فتنه ۸۸ عملاً دور اول تحریم‌های ایران شدت یابد لذا راهکار اصلی کاهش فشارهای دشمنان حضور مردم پای صندوق رای می باشد فارغ از اینکه به چه کسی رای دهند صرف حضور مردم در انتخابات برای دنیا پیام دارد.

, مهدی طغیانی،نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, مهدی طغیانی،نماینده مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,

 

,

, ,

سید صادق طباطبایی نژاد،نماینده مردم اردستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
حضور مردم پای صندوق رای باعث سرخوردگی و دلسردی دشمنان خواهد شد، امروز هم می‌بینیم که دشمنان این مرز و بوم به طور یکپارچه مردم را به عدم حضور دعوت می‌کنند و کسانی که دلسوز این مملکت هستند، مردم را به حضور پای صندوق های رای که این نشان دهنده اهمیت حضور مردم و نقش موثر آن‌ها پای صندوق رای است و با توجه به مشکلات اقتصادی و خطر بیماری کرونا دشمنان به صورت ویژه نسبت به کم کردن مشارکت طمع ویژه‌ای دارند که امیدواریم با حضور مردم پای صندوق های رای نقشه دشمنان نقش بر آب شود و بتوانیم با افزایش مشارکت قدرت و توانمندی کشور را افزایش بدهیم.

, سید صادق طباطبایی نژاد،نماینده مردم اردستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, سید صادق طباطبایی نژاد،نماینده مردم اردستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,

 

,

, ,

رحمت الله فیروزی پوربادی،نماینده مردم نطنز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
امروز به عنوان یک روز تاریخی با حضور پرشکوه مردم چهار سال رقم خواهد خورد بر اساس وصایای امام راحل رضوان الله علیه و توصیه های موکد مقام معظم رهبری و بیانات روزهای گذشته ایشان امیدواری مردم به صورت یکپارچه در انتخابات ریاست جمهوری و شورا همچنین این انتخابات نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری شرکت کرده و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند و امید بیگانگان و استکبار جهانی را که مردم را به عدم حضور در انتخابات ترغیب می‌کنند او را ناامید کند لذا وظیفه شرعی ملی و انسانی ماست که در حماسه بزرگ تاریخی شرکت بکنیم و از آرمان های شهدا و مقام معظم رهبری صیانت کنیم.

, رحمت الله فیروزی پوربادی،نماینده مردم نطنز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, رحمت الله فیروزی پوربادی،نماینده مردم نطنز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,

 

,

, ,

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
ما یک اجماع حداکثری داریم حول آیت الله رئیسی امروز می بینیم که یک ظرفیت خیلی زیبایی پشت ایشان به وجود آمده در بین اهل تسنن، زرتشتیان، قسمت مهمی از جریان اصلاح طلبان، جریان انقلابی و در میان اکثریت نمایندگان مجلس یک فضایی ایجاد شده است که می تواند رفاه ملی را به دنبال داشته باشد اگر مقایسه کنید افرادی را که از آیت الله رئیسی حمایت کردند به جهت سوابق خوب به هرحال کار، کار بزرگی است و باید به انسان های بزرگ سپرده شود تا این مسیر را ادامه دهند.با سوابق خوب آیت‌الله رئیسی،یک وفاق ملی پشت سر ایشان بوجود آمد،دیدید که مردم تبریز چه استقبال با شکوهی از ایشان به عمل آوردند،درصورتی که از آقای مهرعلیزاده که خود آدری هم هست حداقلی ترین استقبال را داشتن.لذا همه بای کار ایشان بیاییم و پس از انتخاب ایشان هم ایشان را در برابر مشکلات یاری کنیم. فیلم وفاق ملی در شرایط سخت موجود می تواند داروی شفابخش و معجزه گر حل مشکلات ما باشد لذا این وفاق ملی باید پس از انتخابات نیز ادامه پیدا کند تا اثر آن را در حل مشکلات ببینیم. این این نعمت خدادادی در بستر طبیعی پشت سر آیت الله رئیسی ان‌شاءالله کشور را نجات خواهد داد.

, ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,

 

,

, ,

پروین صالحی،نماینده مردم مبارکه:
من نسبت به این نظام و این کشور تعهدی دارم که امروز با یک رای سهم خود را در بیمه کردن این نظام ادا می‌کنم و از تمام هموطنان عزیزم انتظار دارم با رای خود به ریاست جمهوری این نظام سهم خود را ادا کنند.
نظر من روی فردی است که بیشترین سابقه کار و مدیریت اجرایی را در کشور داشته و امتحانش را خوب پس داده است،من روی سابقه و مدیریت اجرایی خیلی تاکید دارم.

, پروین صالحی،نماینده مردم مبارکه:, پروین صالحی،نماینده مردم مبارکه:,
,
,

 

,

, ,

سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
ملت شریف ایران با حضور پرشور خود در تمام انتخابات ها پس از انقلاب حماسه آفریدند، قطعاً این بار هم علی رغم تلاش مذبوحانه دشمنان با حضور پرشور خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد. من به عنوان نماینده و خادم مردم از از تمامی آحاد مردم درخواست دارم به پای صندوق رای بروند و برگ زرین دیگری در تاریخ بیافریند. با حضور سلیمانی ها ما امنیت را به منطقه برگردانیم و اقتدار کشور را در دنیا به رخ کشیدیم ان شاءالله با دولت قوی مشکلات کشور که زیبنده نظام اسلامی نیستند هم برطرف خواهد شد.

, سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,

 

,

, ,

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
از مردم عزیز دعوت می‌کنیم که در گام دوم انقلاب برای افزایش اقتدار نظام اسلامی و حفظ منافع مردم و کشور پای صندوق رای حاضر شوند. مردم با مشاهده مناظرات تحلیل خوبی نسبت به کاندیدا پیدا کردند ،در صورت عدم حضور در پای صندوق رای این مردم هستند که نمی توانند کاندیدای مورد نظر خود را به پاستور بفرستند و قادر نخواهند بود خواسته‌های خود را اجرایی کنند.
در گام دوم مشکلات مردم اعم از مسائل اقتصادی و معیشتی مسکن و اشتغال با یک دولت انقلابی و جهادی ان شاالله حل خواهد شد.

, اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,
,

 

,

, ,

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
من به عنوان یکی از وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی و با تجربه‌ای که سال‌ها در عرصه اجرا داشتم و همچنین با توجه به یک سال گذشته که به صورت مستقیم بر مسائل کشور و مردم اشراف داشتم، عرض می‌کنم که اگر راهی برای برون رفت از وضع موجود و حل مشکلات بخواهیم ترسیم کنیم، آن را فقط حضور مردم پای صندوق رای اس. مردم با حضور و مشارکت باید بتوانند مدیری را انتخاب کنند که با جدیت و مجاهدت و عدالت محوری به جنگ مشکلات برود همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسیر تحول از صندوق رای می‌گذرد دعوت می کنم از مردم این لحظات حساس را از دست ندهند و هر چه زودتر در پای صندوق های رای برای ادای تکلیف حاضر شوند.
ان شاءالله با انتخاب یک رئیس جمهور قوی و یک شورای قوی بتوانیم مشکلات مردم و موانع اقتصادی و معیشتی را برطرف کنیم. از مردم خواهش می‌کنیم که به کسی رای بدهند که سابقه مدیریتی و فساد ستیزی همچنین مدیریت جهادی و عدالت محوری او مشکلات را پشت سر بگذاریم.

, محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,
,

, ,

 

,

الهام آزاد، نماینده مردم نایین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
حضور مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار مجموعه نظام می باشد، در واقع حضور پای صندوق رای مردم امنیت، اقتدار و عزت و سربلندی کشور را رقم خواهد زد ان‌شاءلله مردم ما مثل همیشه هرگاه که خواسته اند با حضور حداکثری دسیسه های دشمنان را کمرنگ کنند، مانع نقشه های آنها شوند.
در گام بعد انتخاب فرد اصلح اهمیت دارد، اولین انتخابات ریاست جمهوری گام دوم انقلاب ان شالله آخرین گام در جهت هماهنگ سازی سه قوه توسط مردم برداشته خواهد شد.

, الهام آزاد، نماینده مردم نایین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, الهام آزاد، نماینده مردم نایین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,
,

, ,

 

,

حسین محمدصالحی، نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
انتخاب اصلح امروزه کار سختی نیست، ما با توجه به سوابق گذشته افراد عملکرد جهادی و توان بالای مدیریتی و برداشت‌ها از مناظرات در میان کاندیدا های موجود می‌توانیم فرد اصلح را شناسایی و انتخاب کنیم،ان‌شاءالله با یک انتخاب صحیح و روی کار آمدن دولتی مقتدر، توانمند ،شجاع ،جهادی و انقلابی بتوانیم آینده کشور را بسازیم.
مهم این است که مردم عزیز در انتخابات شرکت کنند و هر کاندیدایی را که دوست دارند انتخاب کنند، اهمیت این دوره از انتخابات در این است که بیگانگان با تحریک مردم نسبت به مشارکت پایین در انتخابات، طمع ورزیده اند. امروز اگر ما رأی ندهیم و مشارکت پایین باشد، موجبات انتخاب فردی با توانایی های کمتر را فراهم کرده ایم. فلذا مشارکت بالا پشتوانه محکمی است برای دولت آینده انشاالله با اتحاد ،اتفاق و همدلی و به دور از دسته بندی و خط کشی هایی که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند بتوانیم انتخاب کنیم تا با رای خود دشمنان خود را تحقیر کنیم.

, حسین محمدصالحی، نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, حسین محمدصالحی، نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,
,
,

, ,


سید مسعود خاتمی، نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

,
, سید مسعود خاتمی، نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:, سید مسعود خاتمی، نماینده مردم شریف گلپایگان و خوانسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:,

تعیین فردی برای ریاست جمهوری همیشه امری مهم بوده چرا که کار اجرایی کشور بر عهده رئیس جمهور است و پس از مقام معظم رهبری رئیس جمهور فرد دوم کشور است. با مشکلات و معضلات فعلی در مسئله معیشت، تحریم و کرونا انتخاب رئیس جمهور اهمیت دو چندان دارد.
مشارکت امر مهمی است که از مردم فهیم انتظار می رود که با حضور خود وظیفه شرعی و عقلی خود را انجام بدهند، عقلی به این جهت که با رای ندادن مشکلات بیشتر خواهد شد و شرعی نیز به جهت فتوا های مراجع تقلید.امید داریم که مردم با شرکت حداکثری خود به فردی که احساس می کنیم می تواند مشکلات را حل کند و در کارنامه خود تجربه های موفقی داشته باشد رأی بدهند. کاندیدا نباید قول‌هایی که امکان عملی ندارند بدهند، امکانات بودجه و درآمد کشور مشخص است و با مردم باید صادقانه صحبت کرد. امیدوارم که نتیجه انتخابات برای مردم و کشور خوب و موفق باشد.

,
,

این خبر در حال تکمیل شدن است…

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه