اخبار داغ

ضعف‌هایم را برادرم گوشزد می‌کند؛

گرایی: بیش‌تر حریفانم در المپیک آسیایی هستند/ «آقای خاص کشتی» رمز موفقیت ماست!

گرایی: بیش‌تر حریفانم در المپیک آسیایی هستند/ «آقای خاص کشتی» رمز موفقیت ماست!
ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرمی کشتی فرنگی کشورمان گفت: محمد بنا، آقای خاص کشتی، معروف است به انگیزه و روحیه دادن و طبیعتا رمز موفقیت هر تیمی داشتن روحیه و انگیزه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی نمایندۀ کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو اظهار داشت: یازده مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شده  و خدا را شکر از همان مرحله اول اردو همه نگاه ها المپیکی و موفقیت در این بازی ها بود و در این اردوها کم کم بر آمادگی خود اضافه کردم و توانستم که با حضور در رقابت های گزینشی، سهمیه المپیک را کسب کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد عملکردش در مسابقات گزینشی بیان داشت: بیشتر حریفانی که دارم عنوان دار مسابقات جهانی و آسیایی هستند و کشتی گیر کره ای نیز که قهرمان آسیا بود را نیز شکست دادم اما به غیر از حریفان آسیایی ۳ کشتی گیر روس، کوبایی و آلمانی حریفان اصلی من هستند و با برنامه ریزی که با کادر فنی انجام داده ایم بر روی نقاط ضعف و وقت آن ها کار می کنیم.
,
 
,
گرایی در مورد اینکه محمدعلی برادرش در کشتی فرنگی چقدر به وی کمک کرده است، افزود: هرجایی که مشکلی یا ضعفی داشته باشم، محمدعلی به من نکاتی را گوشزد می کند.
,
 
,
وی در مورد شرایط برگزاری اردوها اذعان داشت: همه چیز خوب است و کادر فنی هم دست به دست هم داده اند که همه ی بچه ها از مسابقات دست پر و با خوشرنگترین مدال برگردند و همه همدل شدیم که انشاء اله باز هم کشتی فرنگی بتوانند افتخارآفرینی های گذشته را تکرار کند.
,
 
,
دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در مورد حضور محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی در اردوها تصریح کرد: محمد بنا آقای خاص کشتی، معروف است به انگیزه و روحیه دادن و طبیعتا رمز موفقیت هر تیمی داشتن روحیه و انگیزه است که ایشان این مهم را به ما انتقال می دهد و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
,
 
,
وی در مورد شرایط حال حاضرش عنوان داشت: از نظر وزنی شرایطم خوب و وزنم حدود ۷۰ کیلوگرم است و از این بابت مشکلی ندارم و ۴۰ روز تا المپیک دارم و باید تا آن زمان به نهایت آمادگی برسم. از نوجوانی و زمانی که به کشتی ورود کردم تمام انگیزه و هدفم حضور در المپیک و کسب مدال طلا در این مسابقات بود که امیدوارم با دعای خیر مردم، کمک خدا و هدایت مربیان به این مهم دست پیدا کنم.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: فضا و جو ورزش طوری است که همه نگاه ها به کشتی است و انشاء اله بتوانیم در این مدت کوتاه باقی مانده تا المپیک به نهایت آمادگی برسیم و در نهایت خوشرنگ ترین مدال را نیز کسب کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه