اخبار داغ

حضور آقامیرزایی در فینال B هم کار بزرگی‌ست؛

اقلیمی: اردویی ۳هفته‌ای در خارج‌ازکشور خواهیم داشت / برای قرار گرفتن در فینال A قایقرانی المپیک برنامه‌ریزی سنگینی لازم داریم

اقلیمی: اردویی ۳هفته‌ای در خارج‌ازکشور خواهیم داشت / برای قرار گرفتن در فینال A قایقرانی المپیک برنامه‌ریزی سنگینی لازم داریم
سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: رقابت در المپیک بسیار سخت است و به نظرم علی آقا میرزایی به فینال B هم صعود کند کار بزرگی انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، ایرج اقلیمی پس از پایان تست انتخابی المپیک و برنده شدن علی آقا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: از قبل هماهنگ و اعلام شده بود که چون سهمیه مربوط به ایران است، کسانی که مدعی هستند می توانند در تست انتخابی المپیک شرکت کنند. امروز این تست انجام شد. آقامیرزایی خسته بود و اردوها و تمرینات سختی داریم تا بتوانیم در میدان سخت المپیک یک رکورد زمانی خوب را به جا بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: با توجه به گرمای شدید تهران، کار برای ورزشکاران سخت است و حتی تنفس آنها را مشکل می‌کند. فدراسیون در حال هماهنگی است تا اردوی سه هفته ای در خارج از کشور داشته باشیم. با مجارستان و چین مکاتبه کردیم اما به دلیل شرایط کرونا جواب منفی دادند. با آذربایجان مکاتبه کردیم، آنها جواب مثبت دادند و در تلاشیم که در این کشور اردو داشته باشیم.
,
 
,
اقلیمی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کردید نتیجه انتخابی به سود علی آقامیرزایی باشد، گفت: من همه ورزشکاران را می‌شناسم و شرایط تمرینی آنها را خودم هماهنگ می کنم ولی به هر حال بچه‌ها باید خود را محک بزنند و همین که قویدل جرات پیدا کرد و در تست حاضر شد از نظر روحی برای او بسیار خوب است. این هم یک مسابقه حساس بود و در رقابت‌های آتی به او کمک خواهد کرد.
,
 
,
سرمربی آب های آرام در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه هدف‌گذاری آقامیرزایی حضور در فینال A المپیک است و این کار شدنی است یا خیر، تصریح کرد: المپیک بسیار سخت است. برای قرار گرفتن در فینال A برنامه‌ریزی سنگینی لازم داریم. برای مثال ما زمستان در مناطق گرمسیر نرفتیم و کرونا مانع آن شد. حتی با قشم و بندر خمیر مکاتبه کردیم اما به خاطر کرونا انجام نشد. رسیدن به فینال A و کسب مدال المپیک دست یافتنی است البته یک برنامه‌ریزی ۸ تا ۱۲ ساله لازم است. ما برای قرار گرفتن در فینال A تلاش خود را انجام می دهیم ولی سخت است. مسابقات اروپایی و جهانی در حال برگزاری است و تایم‌های ۱۰ نفر اول زیر ۳۰ ثانیه است. تایم ما ۳۵ تا ۳۶ ثانیه است و اگر آن را به ۳۱تا ۳۲ ثانیه برسانیم بسیار عالی است. من معتقدم اگر در فینال B هم قرار بگیریم برای ما بسیار خوب است و کار بزرگی انجام دادیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه