اخبار داغ

بررسی رزومه 18 مربی آسیایی در نشست آنلاین AVC / افشاردوست: 10 متقاضی به کنفدراسیون والیبال اروپا معرفی خواهند شد

بررسی رزومه 18 مربی آسیایی در نشست آنلاین AVC / افشاردوست: 10 متقاضی به کنفدراسیون والیبال اروپا معرفی خواهند شد
نشست آنلاین کمیته مربیان آسیا AVC با هدف معرفی 10 مربی آسیایی به منظور شرکت در سمینار اروپایی به میزبانی کشور اسلوونی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC)، در تاریخ 26 و 27 خردادماه با حضور اعضا از جمله محمود افشاردوست عضو ایرانی کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این 2 جلسه، اعضای کمیته مربیان AVC رزومه و مشخصات 18 متقاضی حضور در سمینار اروپایی اسلوونی را به‌صورت آنلاین مورد بحث و بررسی قراردادند.
محمود افشاردوست با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست آنلاین کمیته مربیان آسیا گفت: جلسات خوبی برگزار شد و درخصوص موضوعات مختلف، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بررسی پیشینه و رشته تحصیلی متقاضیان، مسائل فنی و تکنیکی، تجربه کاری یا تجارب متقاضیان به عنوان مربی یا مدرس، پیشینه والیبالی آن‌ها در دو سطح ملی و باشگاهی، میزان حضورشان در مسابقات مختلف و البته میزان تسلط‌‌شان به زبان انگلیسی به صورت دقیق بررسی شد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال همچنین افزود: با توجه به مصاحبه صورت‌گرفته با 18 متقاضی و با عنایت به امتیازت کسب شده افراد، درنهایت تا دوشنبه هفته آینده با برگزاری یک جلسه دیگر، 10 نفر برای حضور در سمینار اروپایی اسلوونی به کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال اروپا معرفی خواهند شد.
ضمن این که این نفرات بار دیگر توسط کمیته مربیان اروپا مورد سنجش قرار خواهند گرفت و نفرات نهایی، شانس حضور در سمینار اسلوونی را خواهند داشت.

,
,
, , ,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه