اخبار داغ

هندبال باشگاه‌های آسیا| برنامه آخرین مسابقات نمایندگان ایران/ تلاش مس برای پنجمی و پیکار نماینده کازرون برای نهمی

هندبال باشگاه‌های آسیا| برنامه آخرین مسابقات نمایندگان ایران/ تلاش مس برای پنجمی و پیکار نماینده کازرون برای نهمی
مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات هندبال باشگاه‌های مردان آسیا امروز با انجام ۵ بازی آغاز می‌شود و نمایندگان کشورمان در این مسابقات به مصاف حریفان خود می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از مرحله گروهی و یک روز استراحت، مرحله نهایی مسابقات باشگاه های آسیا از ساعت 12:30 امروز (شنبه) با بازی تیم‌های پنجم گروه یک و دو یعنی تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ازبک ازبکستان آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده کازرون که با 4 شکست در رتبه پنجم گروه یک قرار گرفته به مصاف ازبک ازبکستان می‌رود و امیدوار است با غلبه بر این تیم در جایگاه نهم این دوره از مسابقات قرار گیرد.

,

در سایر مسابقات السالمیه کویت و الوحده عربستان از ساعت 14:30 برای کسب مقام هفتم مبارزه می‌کنند و از ساعت 16:30 صنعت مس کرمان که با بدشانسی و شکست برابر الدوحیل علی‌رغم بازی خوبش نتوانست به جمع 4 تیم برتر این مسابقات صعود کند، با تیم سوم گروه یک یعنی مضر عربستان رودررو می‌شود تا با شکست این تیم عنوان پنجمی این مسابقات را از آن خود کند.

,

گفتنی است القطن یمن نیز که با پنج شکست، در رده ششم گروه دو جای گرفته است، با ایستادن در جایگاه یازدهم این دوره از مسابقات، از جام خداحافظی کرد.

,

در مسابقات نیمه‌نهایی نیز برای مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال این مسابقات، العربی قطر با الکویت کویت دیدار می‌کند و الدوحیل قطر، النجمه بحرین را پیش‌رو دارد.

,

بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از 22 خردادماه با شرکت 11 تیم در جده عربستان آغاز شده و 31 خرداد‌ماه با معرفی قهرمان این دوره از مسابقات به پایان می‌رسد.

,

برنامه کامل مسابقات امروز به این شرح است:

,

19 ژوئن/ 29 خرداد

,

ساعت 12:30 : نیروی زمینی شهید شاملی کازرون -اُلمالیق ازبکستان
ساعت 14:30: السالمیه کویت- الوحده عربستان
ساعت 16:30 : صنعت مس کرمان- مضر عربستان
نیمه نهایی/ ساعت 18:30 : العربی قطر- الکویت کویت
نیمه نهایی/ ساعت 20:30 : الدوحیل قطر- النجمه بحرین

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه