اخبار داغ

ترکیب اصلی تیم ملی به‌دست می‌آید؛

آرمات: آلکنو تمام ملی‌پوشان والیبال را در شرایط سخت قرار می‌دهد/ در المپیک با این روش به نتایج خوبی می‌رسیم

آرمات: آلکنو تمام ملی‌پوشان والیبال را در شرایط سخت قرار می‌دهد/ در المپیک با این روش به نتایج خوبی می‌رسیم
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: قطعا در المپیک با روشی که ولادیمیر الکنو پیش می رود، نتایج خوبی را رقم خواهیم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در خصوص بازی های والیبال و سرمربی گری آلکنو اظهار داشت: انتقادهای مختلف شنوندگان را شنیدم. الکنو در زمان ورود خود به ایران تا مسابقات زمان کمی را داشت و به همراه دستیارش سعی کرد که سیستمی که در روسیه از تیم دیده بودیم را اجرایی کند یعنی زدن سرویس با ریسک بالا که در بازی های قدیم کم شاهد این اتفاق بودیم و مورد بعدی تشکیل دفاع ۳ نفره می باشد که به این دو مورد به عنوان تغییرات اصلی تیم ملی نگاه می کند و در حال اجرا کردن آن می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آرمان عنوان داشت: الان می بینیم که بازیکنان سرویس زن با ریسک بالا را جایگزین بازیکنان با سرویس موجی کرده و سعی او بر این است که سرویس های با ریسک بالا را در بازیکنان نهادینه کند تا رسیدن به المپیک بتوانیم از آن به خوبی استفاده نماییم. حتی من در تیم نوجوانان هم تمرینات سرویس های پرشی را انجام می دهم و به این امر اصرار دارم تا زمانی که به مراحل بالاتر و تیم های بزرگسالان و جوانان رسیدند، مربیان بتوانند از این قابلیت آنان استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان طی گفت‌وگویی با رادیو ورزش نهایتاً گفت: در دوره های قبل مربیان با ترکیب ۷ نفره اصلی به زمین می رفتند ولی الکنو تمام بازیکنان را در شرایط سخت قرار می دهد و در حال محک زدن آنان برای حضور قوی در المپیک است تا ترکیب اصلی را به دست آورد. عبادی پور در بازی با آلمان تغییراتی داشت همیشه از او در پست ۲ استفاده می کردیم و محمد موسوی که مدتی دور از پاسور بازی کرد در صورتی که چند سالی بود که نزدیک پاسور بوده ولی دوباره به کنار پاسور برگشت. الکنو به این دیدارها به دید بازی تدارکاتی نگاه می کند تا به ترکیب اصلی برسد چه بسا ۷۰ درصد این اتفاق رقم خورده است و قطعا در المپیک با روشی که الکنو پیش می رود نتایج خوبی را رقم خواهیم زد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه