اخبار داغ

۳ خبر از فوتبال بانوان؛

پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان در مرکز ملی فوتبال/ زندی: خوشحالم که عنوان بهترین بازیکن به من اختصاص داده شد

پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان در مرکز ملی فوتبال/ زندی: خوشحالم که عنوان بهترین بازیکن به من اختصاص داده شد
تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان زیر نظر مریم ایراندوست در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیش از اعزام تیم ملی فوتبال جوانان ایران  از تاجیسکتات به تهران، بازیکنان و کادر فنی ساعتی پیش تست کرونا دادند. تیم ملی فوتبال کشورمان که از 19 خرداد ماه به منظور شرکت در تورنمنت کافا در شهر دوشنبه به سر می برد، یکشنبه شب ( 30 خرداد ماه) این کشور را به مقصد ایران ترک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در این تورنمنت عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و نگین زندی به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت کافا انتخاب شود.

,
زندی: خوشحالم که عنوان بهترین بازیکن به من اختصاص داده شد
, زندی: خوشحالم که عنوان بهترین بازیکن به من اختصاص داده شد,

تورنمنت فوتبال دختران جوان کافا در حالی پنجشنبه شب 27 خردادماه در شهر دوشنبه به پایان رسید تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از مسابقات عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و نگین زندی، فوروارد تیم ملی فوتبال جوانان عنوان بهترین بازیکن را کسب کرد.

,

وی در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: این عنوان را مدیون زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم هستم. در واقع ما یک تیم بودیم و تلاش کردیم که قهرمان شویم. اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ازبکستان که عنوان قهرمانی را به دست آورد، نایب قهرمان شدیم.

,

فوروارد تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه ضمن تشکر از کادر فنی، بازیکنان، خانواده و مربی خود گفت: از اینکه خانواده ام حمایتم می‌کند تا موفق باشم، خانم رمضانی مربی‌ام که تلاش می‌کند تا همیشه در بهترین شرایط باشم و کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان که دلسوزانه در شرایط مختلف ما را حمایت می‌کند، تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسابقات آتی بهترین نتایج را کسب کنیم و پاسخگوی زحمات و تلاشهای کادر تیم باشیم.

,
پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان
, پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان,
 
,
اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان از روز چهارشنبه 26 خردادماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است و بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را زیر نظر مریم ایراندوست پیگیری می کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه