اخبار داغ

سوپرجام فوتبال| برگزاری نشست هماهنگی مدیران دو تیم/ پیراهن تراکتوری‌ها تأیید نشد، پرسپولیس قرمز می‌پوشد

سوپرجام فوتبال| برگزاری نشست هماهنگی مدیران دو تیم/ پیراهن تراکتوری‌ها تأیید نشد، پرسپولیس قرمز می‌پوشد
نشست هماهنگی برای برگزاری ششمین سوپر جام در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی برای برگزاری ششمین سوپر جام فوتبال ایران، امروز شنبه به ریاست داوود رفعتی ناظر این مسابقه در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
, 

در این جلسه نمایندگان دو باشگاه و نهادهای برگزار کننده این مسابقه نیز حضور داشتند. از پرسپولیس افشین پیروانی و علیرضا اشرف در جلسه حضور پیدا کردند.

,

در این نشست تصمیم های مهمی اخذ شد از جمله این که باوجود معرفی شدن پرسپولیس به عنوان میزبان مسابقه که به حکم قرعه اتفاق افتاد، شرایط در ورزشگاه برای هر دو طرف یکسان خواهد بود. از جمله این که هر دو تیم می‌توانند طرح موزاییکی را روی سکوها اجرا کنند و سیستم صوتی برای پخش تشویق‌های ضبط شده،در اختیار هیچ‌یک از ایشان نخواهد بود. همچنین هر یک از دو تیم، حداکثر، پنج نفر مهمان ویژه خواهند داشت.

,

در این جلسه تایید شد که تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یک‌دست قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه‌بان، وارد زمین مسابقه می‌شوند.

,

همچنین تیم تراکتور تبریز پیراهن مشکی را پیشنهاد داد که ناظر مسابقه آن را تایید نکرد. وجود رگه‌هایی از رنگ قرمز در پیراهن پیشنهادی این تیم به دلیل تداخل دید برای داوران و بینندگان با رنگ پیراهن پرسپولیس، علت این مخالفت از سوی ناظر بازی بود. پس از جلسه مشخص شد که پیراهن تراکتور در این بازی سفید خواهد بود و دروازه‌بان این تیم هم سبز خواهد پوشید.

,

دیدار دو تیم راس ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه