اخبار داغ

کشتی فرنگی جام وهبی امره| تلاش ۶ نماینده ایران برای کسب طلا و برنز

کشتی فرنگی جام وهبی امره| تلاش ۶ نماینده ایران برای کسب طلا و برنز
۳ ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام وهبی امره راهی نیمه‌نهایی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم در شهر استانبول ترکیه پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل سرگئی امیلین از روسیه به پیروزی رسید و در دور دوم نیز امید آرامی دیگر نماینده کشورمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف شارشنبیکوف از قرقیزستان می رود. در صورت راه یابی مردانی به دیدار فینال، آرامی به گروه بازنده ها می رود.

در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل حریفی از کشور بلغارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیری از کشور ترکیه می رود. محمد الیاسی نیز مقابل کشتی گیری از کشور ترکیه مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم پرهام قنبری در دور نخست مقابل کشتی گیر اوکراینی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، قنبری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور دوم  کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله به مصاف حریفی از کشور قرقیزستان می رود. 

,
,
,
,
,
,
,
,

ناصر علیزاده دیگر نماینده کشورمان در دور نخست مقابل لورینچ از مجارستان مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در کشتی بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

امین کاویانی نژاد نماینده وزن 72 کیلوگرم کشورمان نیز با توجه به حاضر نشدن حریفش در دیدار شانس مجدد، به دیدار رده بندی راه یافت.

,
,
,

امشب و در دیدارهای رده بندی و فینال ۵ وزن نخست، پویا دادمرز و سجاد عباس پور در دیدار فینال وزن 55 کیلوگرم به مصاف هم می روند، محمدرضا مختاری در دیدار فینال وزن 72 کیلوگرم با مورات داق از کشور ترکیه کشتی می گیرد و میثم دلخانی، امین کاویانی نژاد و محمد ناقوسی نیز به ترتیب در اوزان 63، 72 و 82 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان می روند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه