اخبار داغ

تقدیر باران چشمه از نایب رئیس پیشین و اعطای حکم نایب رئیس جدید؛

مراسم تودیع و معارفه نایب رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه نایب رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
طی برگزاری مراسمی توسط مهرعلی باران چشمه از سیدعبدالله سجادی نایب رئبس پیشین فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی تجلیل به عمل آمد و حکم نایب رئیسی سجادی به وی اعطا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در مراسمی که ظهرگاه امروز یکشنبه 30 خردادماه با حضور مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون، سیدحسن سبزواری نایب رییس فدراسیون، مسعود ملکی دبیر فدراسیون و دیگر اعضا و کارکنان فدراسیون برگزار گردید، از اقدامات سیدعبدالله سجادی که در تصدی نایب رییس فدراسیون در جهت توسعه ملی و بین المللی این ورزش کهن و ملی برنامه ریزی و تلاش های ستودنی ای داشته اند با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر همین اساس در متن این سپاس نامه باران چشمه خطاب به سجادی آورده است:
, بر همین اساس در متن این سپاس نامه باران چشمه خطاب به سجادی آورده است:,
جناب آقای سیدعبدالله سجادی
,
کهن کسوت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
,
سلام علیکم؛
,
با توجه به تلاش و کوشش خالصانه جنابعالی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در سمت نایب رییسی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بدینوسیله لازم می دانیم به مصداق "من لم یشکر الخالق لم یشکرالمخلوق" از زحمات خالصانه جنابعالی در طول تصدی مسوولیت صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.
,
عزت، سربلندی و موفقیت روز افزون آن ارجمند گرانمایه را در ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.
,
مهر علی باران چشمه - رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور
,
 
,
در ادامه مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، حکم مسوولیت نایب رییس فدراسیون را اعطا نمود.
,
سیدحسن سبزواری رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سمنان است که پیش از این به عنوان نایب رییس فدراسیون منصوب گردید.
,
بر همین اساس روز یکشنبه 30 خرداد ماه سالجاری با حضور در فدراسیون، حکم مسوولیت خود را از رییس فدراسیون دریافت کرد. 
,
سبزواری 25 خردادماه توسط باران چشمه به عنوان نایب رییس ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب گردیده بود.
,
پیش از این سیدعبدالله سجادی در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقا جایگاه این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت که باران چشمه نیز از خدمات و تلاشهای ارزنده ایشان تقدیر و تشکر نمودند.
,
سیدحسن سبزواری از مرشدان رتبه هشت این رشته است که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد و سالهای متمادی در کسوت ریاست کمیته داوران و فنی زورخانه ای و مدرسی و داوری بین المللی ورزش زورخانه ای و ... با این فدراسیون همکاری داشته است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه