اخبار داغ

مهدی: ستاد کرونا ما را تحت فشار نگذاشته است/ باید ببینیم دلیل وقفه مسابقات لیگ چیست

مهدی: ستاد کرونا ما را تحت فشار نگذاشته است/ باید ببینیم دلیل وقفه مسابقات لیگ چیست
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برگزاری مسابقات در هر کشوری شرایطی خاص دارد و ستاد ملی کرونا ما را تحت فشار نگذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سهیل مهدی پس از برگزاری دیدار سوپرجام در جمع خبرنگاران درباره این موضوع که در کشورهای همسایه مسابقات لیگ به پایان رسیده است، ولی ما همچنان درگیر مسابقات هستیم و اینکه سازمان لیگ از سوی ستاد ملی کرونا تحت فشار قرار گرفته است،اظهار داشت: ستاد ملی کرونا ما را تحت فشار نگذاشته است. تحلیل شما درست است که کشورهای مختلف با این شرایط مسابقات‌‌شان را به پایان رساند،اما برگزاری مسابقات در هر کشوری شرایط خاص خودش را داشته است. ما نمی‌توانیم بگوییم که عربستان به چه صورت کار کرده است و ما درست کار کردیم یا نه. باید ببینیم دلیل وقفه در مسابقات چه بوده است یا دلیل تاخیر در برگزاری مسابقات چه بوده است. بایدببینیم کجای طولانی شدن مسابقات لیگتقصیر سازمان لیگ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: وقتی مسابقات به خاطرلیگ قهرمانان با یک ماه وقفهبرگزار می‌شود و یا بعد از آن مسابقات مقدماتی جام جهانی را داریم. همینطور مابه خاطر شیوع کرونا با تأخیر سه هفته‌ای مسابقات لیگ را شروع کردیم. باید تمام این مسائل را کنار هم قرار دهیم.
,
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این پرسش که «چرا فشردگی مسابقات را بیشتر نکردید؟»، خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم هر چهار روز یک بار مسابقات را برگزار و فشردگی مسابقات را بیشتر کنیم، علاوه بر استراحت نکردن تیم‌ها، پنج نفر مصدوم رباط صلیبی هم می‌دادیم. سه باشگاه ما به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان صعود کردند، ببینید تیم ملی ما با چه فشردگیبه راحتی مسابقات را برگزار کرد و همه ما نگران بودیم ممکن است اتفاقی بیفتد.
,
مهدی در پاسخ به این پرسش که مشخص است با کدام سرمربی باید برای برنامه‌ریزی لیگهماهنگ کنید، گفت: این یک بحث دیگر است، اما ببینید که ما با همه فشردگی مسابقات و سختی‌هایی که داشتیم و در تیم‌ها ابتلا به کرونا داشتیم، مشکلی پیش آمد؟
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه