اخبار داغ

ارائه گزارش رییس فدراسیون تنیس از عملکرد سال ۹۹

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار شد/ عزیزی: اولین فدراسیونی بودیم که در پاندمی کرونا مسابقات بین المللی را برگزار کردیم

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار شد/ عزیزی: اولین فدراسیونی بودیم که در پاندمی کرونا مسابقات بین المللی را برگزار کردیم
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس با ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بصورت وبینار در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس به ریاست سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با حضور علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، داود عزیزی رییس فدراسیون، فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مجمع با هدف بررسی عملکرد مالی و فنی فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری فدراسیون تشکیل شد و پس از ارائه گزارش داود عزیزی رییس فدراسیون پیرامون برنامه های این فدراسیون در سال گذشته در ابعاد همگانی، قهرمانی و آموزشی، همچنین گزارش‌های حسابرس، بازرس و خزانه داری، این گزارش‌ها مورد تایید مجمع قرار گرفت.

,

در این مجمع اعضای هیات رییسه به همراه نماینده مربیان، داوران، ورزشکاران، خزانه دار و بازرس فدراسیون بصورت حضوری مجمع را دنبال و رؤسای هیات‌های استانی نیز بصورت وبینار در این مجمع شرکت کردند.

,

برخی از روسای فدراسیون ها هم به ارائه نظرات خود پرداختند. همچنین کلیپهایی از پیشکسوتان بزرگ و صاحبنام این رشته مهیج و همچنین عملکرد تنیس در سال گذشته پخش شد.

,

*عزیزی: اولین فدراسیونی بودیم که در پاندمی کرونا مسابقات بین المللی را برگزار کردیم

, *عزیزی: اولین فدراسیونی بودیم که در پاندمی کرونا مسابقات بین المللی را برگزار کردیم, *عزیزی: اولین فدراسیونی بودیم که در پاندمی کرونا مسابقات بین المللی را برگزار کردیم,

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون که صبح امروز به ریاست سید عبدالحمید احمدی در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، به ارائه گزارش کاملی از رویدادهای مختلف این فدراسیون در سال گذشته پرداخت.

,

عزیزی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف تنیس در سال 99 اظهار داشت: برگزاری مسابقات نیمه تمام جام حذفی اقایان و بانوان از سال ٩٨ به دلیل شیوع ویروس کرونا در خردادماه سال ٩٩ درخردادماه بررگزار شد و در ادامه نیز با رعایت کامل پروتکل بهداشتی مسابقات رده های سنی مختلف در آرشا کلاب برگزار با رقابت بین ۲۸۰ تنیسور برگزار شد.

,

رییس فدراسیون تنیس در ادامه رویداد رقابتی جام حذفی را به عنوان پرطرفدارترین رویداد تنیس کشور مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این مسابقات در سال ۹۹ با گسترده ترین استقبال تیم ها در طی سال های اخیر همراه بود بطوریکه ۷۳ تیم در بخش بانوان و ۱۸۳ تیم در بخش آقایان در جزیره کیش رقابت های مهیجی را در راستای رونق این رشته سپری کردند.

,

عزیزی ادامه داد: سال ۹۹ در دوران پاندمی کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی اولین فدراسیونی بودیم که مسابقات بین المللی را برگزار کردیم. در همین راستا مسابقات بین المللی جوانان را با حضور ۱۱۲ تنیسور ایرانی ‌‌خارجی در جزیره کیش برگزار کردیم که در نوع خودش جالب توجه بود.

,

رییس فدراسیون تنیس برگزاری مسابقات تنیس ساحلی در کیش با حضور ۲۲ تیم، برگزاری مسابقات رده های سنی با حضور ۲۰۸ شرکت کننده همچنین رویداد مهیج جایزه بزرگ هرمزگان را دیگر رویدادهای رقابتی سال ۹۹ اعلام کرد.

,

عزیزی افزود: سال گذشته، ۱۳ مجمع استانی بصورت حضوری و وبیناری برگزار شد، پویش ورزش در خانه با موفقیت خوبی همراه بود همچنین ۲۶۶ شرکت کننده در طرح استعدادیابی فدراسیون حضور داشتند.

,

رییس فدراسیون تنیس ادامه داد: ۲۳۹ میلیون تومان به هیات های استانی به عنوان کمک هزینه پرداخت شد و جلسات کمیته فنی با برگزاری ۲۲ جلسه در خصوص مسائل مرتبط به جمع بندی خوبی رسید و سرمربیان تیم های ملی هم در قالب این جلسات انتخاب شدند.

,

عزیزی با اشاره به عملکرد کمیته آموزش، تصریح کرد: کمیته آموزش در سال ۹۹، پنج دوره وبینار آموزشی آنلاین را در ابعاد ملی و بین المللی برگزار کرد. کنفرانس بین المللی سه روزه آنلاین فدراسیون جهانی هم با حضور پررنگ ۳۶۴ شرکت کننده از ایران برگزار شد که قابل توجه بود.

,

رییس فدراسیون تنیس گفت: دو داوری و سرداوری با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت کننده به مدرس داوران بین المللی به صورت آنلاین در سال ۹۹ برگزار شد.

,

رییس فدراسیون از پیشکسوتان تنیس به نیکی یاد کرد و‌ آنها را سرمایه معنوی این رشته دانست و با بیان اینکه جلسات مختلفی با پیشکسوتان برگزار شده، گفت: سال گذشته مراسم تجلیل از برخی پیشکسوتان این رشته برگزار شد و همچنان توجه به بزرگان این رشته در اولویت قرار دارد.

,

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش اهمیت فضای مجازی در فعالیت های تنیس و انعکاس رویدادها را برای اقبال عمومی مهم تلقی کرد و توضیح داد: در فضای مجازی با افزایش ۲۴۵ درصدی تعامل با بینندگان، افزایش ۳۶۴ درصدی بینندگان همزمان با پخش مستقیم مسابقات در اینستاگرام همچنین تعدادبازدیدکتندگان منحصر به فرد پخش زنده از ۳۳۰ نفر با افزایش ۴۹۶ درصدی به ۱۳۶۸ نفر در صفحه رسمی فدراسیون رسید و مجموع تعداد دفعات بازدید یک ماه اخیر از صفحه رسمی فدراسیون تنیس به عدد قابل توجه ۲ میلیونی ۱۱۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه