اخبار داغ

امام‌جمعه خلیل‌آباد:

ایران اسلامی بار دیگر الگوی مردم‌سالاری صادقانه را به نمایش گذاشت

ایران اسلامی بار دیگر الگوی مردم‌سالاری صادقانه را به نمایش گذاشت
حجت‌الاسلام ناهیدی گفت: ایران اسلامی بار دیگر الگوی مردم‌سالاری صادقانه را که مبتنی بر رأی و حضور مردم است در برابر ملت‌های جهان و خاورمیانه به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام‌جمعه خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: ایران اسلامی بار دیگر الگوی مردم‌سالاری صادقانه را که مبتنی بر رأی و حضور مردم است در برابر ملت‌های جهان و خاورمیانه به نمایش گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین برنده انتخابات ۲۸ خرداد، ملت ایران هستند چون مردم شکوه و عظمت آفرینی کردند، خاطرنشان کرد: طرف‌داران نامزد پیروز در انتخابات ریاست‌جمهوری موفقیت خود را از خداوند متعال بدانند و شکرگزاری کنند و در برابر کمک به رئیس‌جمهور منتخب آماده شوند.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: خناسان و بدخواهانی که با انواع وسوسه‌های شیطانی و بهره‌گیری از کمبودها و فشارها با تمام توان به همراه بوق‌های تبلیغاتی برای ناامید کردن مردم و خالی‌کردن صحنه انتخابات آغاز کرده بودند با برگزاری انتخابات با شکوه، به‌موقع و سالم در واقع، مأیوس و ناکام شدند.

,

وی اذعان کرد: بیش از ۱۹۰ رسانه ضدانقلاب در داخل و خارج به روش‌ها و بهانه‌های مختلف به مردم گفتند که پای صندوق‌های رأی نروید ولی مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل گوش دادند و علی‌رغم همه آن تبلیغات مسموم پای صندوق‌های رأی رفتند و تکلیف انقلاب و اسلامی خود عمل کردند.

,

ناهیدی با تأکید بر اینکه نتیجه انتخابات بر اساس قانون اساسی معتبر است و کسی نباید در سلامت انتخابات خدشه وارد کند، عنوان کرد: خدشه واردکردن به انتخابات از عادت‌های بد برخی‌ها و خلاف تقوای سیاسی است و بعد از انتخابات، باید رقابت‌های گذشته جای خود را به رفاقت و همدلی و همکاری بدهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه