اخبار داغ

پرچم‌دار کاروان ایران امروز تعیین خواهد شد؛

سعیدی: مشکل فدراسیون کاراته قطعاً برطرف می‌شود/ حدادی مشکلی برای حضور در المپیک نخواهد داشت

سعیدی: مشکل فدراسیون کاراته قطعاً برطرف می‌شود/ حدادی مشکلی برای حضور در المپیک نخواهد داشت
دبیرکل کمیتۀ ملی المپیک گفت: فدراسیون‌ها در جلسه امور اجرایی از استقلال کامل برخوردارند و ما در امور فنی ورود نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک توکیو اظهار داشت: لباس کاروان مشخص و سایزگیری انجام شده است. فکر می‌کنم تا دهه اول تیر لباس اعضای کاروان آماده می‌شود. قطعاً مراسم بدرقه از کاروان داریم و ممکن است رو‌نمایی همان‌جا انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان خواهد شد، گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. امروز پرچم‌دار نهایی می‌شود و پیشنهادات در ستاد عالی به بحث گذاشته خواهد شد. ملاحظه داریم کسانی که مسابقات آنها نزدیک است، پرچمدار نشوند.

,

دبیرکل کمیته ملی المپیک در واکنش به اتفاقات اخیر در فدراسیون کاراته و ورود کمیته ملی المپیک برای حل این مسئله یادآور شد: فدراسیون‌ها در جلسه امور اجرایی از استقلال کامل برخوردارند و ما در امور فنی ورود نداریم، ولی نگرانی و دغدغه خود را منتقل می‌کنیم. نشستی با رئیس فدراسیون داشتیم و قطعاً مشکل بر طرف می‌شود.

,

وی راجع به مصدومیت احسان حدادی هم خاطرنشان کرد: هرگونه حمایت را از همه رشته‌ها و ورزشکاران داشته‌ایم. بحث حدادی به خاطر آسیب‌دیدگی مزمن وی بوده است، ولی مشکلی برای حضور در المپیک ندارد و هر موقع بتواند در مسابقات شرکت می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه