اخبار داغ

با حضور مسئولین ورزشی و سیاسی

رونمایی از تندیس قهرمانان المپیکی/ تندیس ویژه تختی نماد ملی موزه ورزش شد+عکس

رونمایی از تندیس قهرمانان المپیکی/ تندیس ویژه تختی نماد ملی موزه ورزش شد+عکس
مراسم رونمایی از تندیس چند قهرمان المپیکی و پارالمپیکی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از تندیس ۹ قهرمان المپیکی و یک پارالمپیکی امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مراسم با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، پیروز حناچی شهردار تهران، قاضی زاده وزیر پیشین بهداشت، معاونان وزارت ورزش، روسای فدراسیون‌ها، پیشکسوتان، قهرمانان و خانواده های آنها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

,

مرحوم جهان پهلوان تختی، مرحوم محمود نامجو، مرحوم محمد علی خجسته پور، مرحوم محمد میرزایی، مرحوم اسماعیل علم خواه، مرحوم ابوطالب طالبی، مرحوم پرویز جلایر، مرحوم سیدشمس الدین سیدعباسی و منصور برزگر در بخش المپیک همراه با محمدرضا میرزایی جبری در بخش پارالمپیک چهره هایی بودند که در مراسم ویژه امروز از تندیس آنها رونمایی شد.

,

سردیس تختی متفاوت از بقیه قهرمانان المپیک است و تمام قد است در حالی که برای بقیه قهرمانان تنها قسمت سر آنها ساخته شده است.

,

این تندیس در مرکز موزه المپیک و پارالمپیک قرار دارد و به عنوان نماد ملی این موزه معرفی شد. همچنین تعدادی از قهرمانان دیگر نیز مدال‌ها و کاپ‌های خود را به موزه المپیک و پارالمپیک ایران اهدا کردند.

,

در ابتدای این مراسم در این مراسم تالار پارالمپیک در طبقه دوم ساختمان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز افتتاح شد.

,

پس از آن کلیپ زندگینامه قهرمانان پخش شد و در نهایت از سردیس قهرمان رونمایی شد.

,

همچنین با اهدای لوحی از زحمات دکتر هاشمی وزیر سابق بهداشت و دکتر حناچی شهردار تهران به خاطر حمایت‌هایشان از ورزش کشور تقدیر شد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه