اخبار داغ

در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک چه گذشت؟

صالحی امیری: کاروان ایران با دو هویت قهرمانی و فرهنگی عازم توکیو خواهد شد/ علی نژاد: پیش بینی ما این است که تا ۶۵ سهمیه بگیریم

صالحی امیری: کاروان ایران با دو هویت قهرمانی و فرهنگی عازم توکیو خواهد شد/ علی نژاد: پیش بینی ما این است که تا ۶۵ سهمیه بگیریم
پس از پایان جلسه ستاد ملی بازی‌های المپیک و پارالمپیک مدیران ورزش درباره تصمیمات اتخاذ شده و برنامه های المپیک صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد ملی بازی های المپیک و پارالمپیک عصر امروز با حضور محسن سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سایر اعضای ستاد برگزار شد که در این جلسه در خصوص پرچمدار کاروان ایران در این بازی ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی پیش بینی شده برای المپیک در ایران و ژاپن گفت و گو، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست برنامه های فرهنگی و تبلیغی مورد تصویب قرار گرفت و همچنین صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در المپیک توکیو معرفی شد.
,
بعد از پایان نشست ستاد عالی، مدیران ورزش درباره جزئیات جلسه و تصمیمات اتخاذ شده صحبت کردند.
,
 
,
*صالحی امیری: کاروان ایران با دو هویت قهرمانی و فرهنگی عازم توکیو خواهد شد
, صالحی, امیری, کاروان, ایران, با, دو, هویت, قهرمانی, فرهنگی, فرهنگی, عازم, عازم, توکیو, خواهد, شد,
رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در این جلسه پس از گزارش مسئولان حوزه فرهنگی و تبلیغی المپیک توکیو، اظهار داشت: کاری که در این دوره در حوزه فرهنگی انجام گرفت وسیع بود و یک تیم متخصص از ۱۰ دستگاه اجرایی درگیر کار شدند تا نمایشی با شکوه از فرهنگ ایرانی در توکیو و تهران داشته باشند.
,
وی ادامه داد: برای تک تک برنامه های متعدد فرهنگی اعم از موسیقی ها، فیلم های مستند، کارهای گرافیکی و... افرادی متخصص و شناخته شده پای کار بودند و وقت زیادی را صرف کار کردند.
,
رییس کمیته ملی المپیک با بیان این که حجم کار فرهنگی ما این دوره از المپیک بسیار سنگین است، افزود: برای این حوزه هزینه کردیم و جزو افتخارات این دوره این است که کاروان ایران با دو هویت قهرمانی و فرهنگی عازم المپیک توکیو خواهد شد.
,
 
,
*علی‌نژاد: پیش بینی ما این است که تا ۶۵ سهمیه بگیریم
, علی‌نژاد, پیش, بینی, ما, این, است, که, تا, ۶۵, سهمیه, بگیریم,
 مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان بعد از جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک درخصوص انتخاب پرچم دار کاروان ایران در توکیو اظهار داشت: تبریک می گویم انتخاب صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچم‌دار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، چون یکی از ورزشکاران پرافتخار ما است.
,
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به صحبت های مطرح شده در جلسه ستاد عالی بازی‌ها گفت: طبق مصوبه قبل ستاد قرار شد که درخصوص پرداخت ها به المپین‌ها هر ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه شده ۱۸ ماه کامل مبلغی که از قبل تعیین شده را دریافت کند.
,
وی افزود: در جلسه ستاد همچنین درخصوص سفر کاروان ورزشی ایران و تمهیداتی که برای آنها درنظر گرفته شده صحبت شد. تا به الان ۶۳ سهمیه قطعی گرفتیم و پیش بینی ما این است که تا ۶۵ سهمیه نیز شود و این تلاش یک کار تیمی است که در شرایط کرونایی و با همه تحریم ها ورزش کشور نسبت به قبل موفق تر عمل کرده است.
,
علی‌نژاد خاطرنشان کرد: همدلی خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد و در کنار فدراسیون ها هستیم که ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه