اخبار داغ

جوکار در گفت‌وگو با دانا:

عملکرد آقای رئیسی در مبارزه با فساد از چشم مردم پنهان نماند/ دولت آینده با تیم اقتصادی هماهنگ میراث ناکارآمدی را جبران خواهد کرد

عملکرد آقای رئیسی در مبارزه با فساد از چشم مردم پنهان نماند/ دولت آینده با تیم اقتصادی هماهنگ میراث ناکارآمدی را جبران خواهد کرد
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی می تواند با تیم اقتصادی و اجتماعی هماهنگ مشکلات کشور را که میراث ناکارآمدی و ضعف مدیریتی در طول 8 سال گذشته بود را حل کند.
[

«محمدصالح جوکار»، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه ملت ایران فهیم، عاقل و منطقی هستند و همیشه این عقلانیت را نشان دادند گفت: ملت ایران هیچ گاه مطابق میل بدخواهان انقلاب عمل نکردند؛ هرچقدر دشمنان این ملت از منافقین تا کشورهای مرتجع عربی منطقه ملت را به تحریم انتخابات دعوت کردند اما مردم برعکس این فضا سازی ها عمل کرده و با معرفت و آگاهانه در انتخابات شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه ملت با شرکت در انتخابات پایداری خود بر آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند گفت: ملت با انتخاب خوب خود یک ارزش بالا آفرید و اداره کشور را به فردی که پیش از این امتحان خود را پس داده بود واگذار کرد.

,

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه مردم به عملکرد و کارنامه موفق آقای رئیسی اعتماد کردند تصریح کرد: عملکرد آقای رئیسی در آستان قدس رضوی، قوه قضائیه، مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدامات عمرانی و آبادانی ها و نیز احیا واحد های تولیدی تعطیل شده از دید مردم پنهان نماند و باعث شد تا علی رقم شیطنت برخی رسانه ها مردم رای خوبی به وی بدهند.

,

جوکار با اشاره به اینکه اعتماد مردم به مستندات عملکردی آقای رئیسی بود تاکید کرد: آقای رئیسی می تواند با تیم اقتصادی و اجتماعی هماهنگ مشکلات کشور را که میراث ناکارآمدی و ضعف مدیریتی در طول 8 سال گذشته بود را حل کند.

,

نماینده مردم یزد در مجلس ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور منتخب ملت با همان منش و عملکرد مثبت که تا کنون داشته است در جهت رفع خلل های به وجود آمده در مدیریت کشور حرکت کند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه