اخبار داغ

مدیرکل زندان های خراسان شمالی اعلام کرد

آزادی ۵۴ زندانی خراسان شمالی با همت خیران/ رهایی ۸ زندانی با ضمانت ضامن آهو

آزادی ۵۴ زندانی خراسان شمالی با همت خیران/ رهایی ۸ زندانی با ضمانت ضامن آهو
عبدالرحیم گرجی از آزادسازی ۵۴ زندانی استان طی بهار امسال با همراهی خیران خبر داد و گفت: طی سه ماهه نخست امسال با برگزاری جشن گلریزان و با حضور خیران و مدیران کارخانجات استان ۵۴ زندانی شامل ۵۱ زندانی مرد و سه زندانی زن آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، عبدالرحیم گرجی، مدیرکل زندان های خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره آزادسازی زندانیان اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال با برگزاری جشن گلریزان و با حضور خیران و مدیران کارخانجات استان ۵۴ زندانی شامل  ۵۱ زندانی مرد و سه زندانی زن آزاد شدند.

گرجی گفت: با توجه به اینکه بدهی این زندانیان آزاد شده هشت میلیارد تومان بود، تسویه بدهی این زندانیان با گذشت شکات به مبلغ شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تقدیم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیران و ستاد دیه کشور همچنین آورده ای توسط خانواده زندانیان انجام شد.

افزون بر این، وی به روز ولادت امام رضا ( ع ) در ۳۱ خرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: در این روز پرچم اما رضا ( ع ) به زندان بجنورد آورده شد و شش زندانی مرد و دو زندانی زن از جرایم غیر عمد در زندان بجنورد با نذر امام رضا نیز آزاد شدند.

وی همچنین بیان کرد: یک خیر هموطن نیز با سفر به خراسان شمالی ۶۱۵ میلیون تومان را برای آزادسازی ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد و جرایم عمد به استان تقدیم کرد.

مدیرکل زندان های خراسان شمالی افزود: این خیر تسویه بدهی زندانیان جرایم عمد را به ندامت آنان از اقدام اشتباه خود مشروط کرده است.

وی افزود: این خیر هموطن اعلام آمادگی کرده است که حمایت خواهم کرد تا آزاد سازی زندانیان استان از ۵۲ نفر به ۷۲ نفر برسد.

در عین حال، وی به همکاری یک خواننده مطرح کشور در جمع آوری کمک های مردم برای آزادسازی زندانیان استان نیز اشاره کرد و گفت: تا به کنون با همراهی این هنرمند ۱۳ نفر از زندانیان استان آزاد شده اند و در هفته جاری و هفته آینده نیز دو نفر دیگر آزاد خواهند شد.

گرجی در خاتمه اظهار کرد: در حال حاضر حدود هزار و ۷۰۰ نفر در زندان های استان زندانی هستند که ۹۷ درصد آنان مرد و سه درصد آنان زن هستند.

وی گفت: ۶۹ درصد از این زندانیان متاهل هستند.

مدیرکل زندان های خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۶۵ درصد از این زندانیان در زمینه مواد مخدر و سرقت مجرم هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه