اخبار داغ

آغاز مسابقات در تایلند؛

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| قطر نخستین حریف ساحلی‌بازان ایران

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| قطر نخستین حریف ساحلی‌بازان ایران
تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک توکیو به مصاف قطر می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از فردا (جمعه) به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هشت کشور چین، استرالیا، ایران، تایلند، نیوزیلند،  قطر، عمان و اندونزی که در سید‌های اول تا هشتم هستند، در این رقابت‌ها برای یک سهمیه قاره کهن آسیا با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

,

رقابت‌ کشورها در این مسابقات به صورت دو برد از سه مسابقه و به صورت تک حذفی خواهد بود و در مرحله نخست مسابقات، تیم‌های سید اول تا چهارم به ترتیب به مصاف تیم‌های سید هشتم، هفتم، ششم و پنجم خواهند رفت.

,

بنابر این تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که در سید سوم قرار دارند، روز جمعه از ساعت 8 صبح به وقت محلی در نخستین روز این رقابت‎ها به مصاف تیم‌های ملی قطر می‌روند که در سید ششم جای دارند.

,

در دیگر مسابقات روز نخست چین به مصاف اندونزی می‌رود، نمایندگان نیوزیلند با تایلند میزبان روبرو خواهند شد و عمان و استرالیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

,

ملی پوشان کشورمان در صورت پیروزی برابر قطر در دومین مسابقه خود با برنده دیدار عمان و استرالیا بازی خواهند کرد.

,

آرش وکیلی، بهمن سالمی، عبدالحامد میرزاعلی و رحمان رئوفی بازیکنان تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها هستند و آقا محمد سلاق نیز به عنوان سرمربی آنان را در این مسابقات همراهی می‌کند.

,

نمایندگان ایران روز دوشنبه 31 خردادماه به شهر میزبان این رقابت‌ها رسیدند و روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و امروز (پنج‌شنبه) سه نوبت تمرین در زمین مسابقات داشتند.

,

مسابقات والیبال ساحلی المپیک توکیو با حضور ۲۴ تیم در هر گروه مردان و زنان پیگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه