اخبار داغ

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| جدال ایران و استرالیا، فینال زودرس

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| جدال ایران و استرالیا، فینال زودرس
جدال تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران مقابل استرالیا در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک به عقیده اکثر کارشناسان فینال زودرس این رقابت‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از امروز (جمعه) به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شده است. مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها فردا (شنبه) در گروه مردان با دو دیدار پیگیری و با معرفی فینالیست‌ها به پایان می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در نخستین مسابقه که از ساعت 8 صبح به وقت تایلند و 5:30 صبح دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی کشورمان به مصاف استرالیا خواهند رفت که این دیدار به عقیده اکثر کارشناسان این رشته ورزشی، فینال زودرس این مسابقات محسوب می‌شود، زیرا تیم فاتح این مسابقه مهم، از شانس بسیار زیادی برای کسب سهمیه المپیک توکیو برخوردار خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
استرالیا که با پنج هزار و 81 امتیاز در سید دوم این مسابقات قرار دارد، با کسب مقام قهرمانی در مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک توکیو به رقابت‌های مرحله نهایی راه یافته است.
,
 
,
رقابت‌های مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک توکیو با حضور پنج کشور استرالیا، ژاپن، قزاقستان، فیلیپین و لبنان در روزهای 28 و 29 خردادماه در ناخون پاتوم برگزار شد. بنابر این استرالیا نسبت به ملی‌پوشان کشورمان تجربه بیشتری در این زمین و شرایط مسابقه دارند.
,
 
,
 
,
 
,
از سوی دیگر تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران که با سه هزار و پانصد امتیاز در سید سوم این رقابت‌ها قرار دارند، از مدعیان واقعی قهرمانی و کسب سهمیه المپیک هستند و فدراسیون والیبال از مدت‌ها پیش برای رسیدن به این هدف سخت، برنامه ریزی کرده است.
,
 
,
آق محمد سلاق سرمربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان شکست استرالیا را دور از ذهن نمی‌داند و معتقد است بازیکنان ایران با توکل به خدا، همت والا و تمرکز بر روی نقاط ضعف حریف می توانند از این آزمون مهم سربلند بیرون بیایند و فینالیست شوند.
,
 
,
 
,
 
,
تیم‌های نیوزیلند (سید چهارم با 2290 امتیاز) و اندونزی (سید هشتم با 1160 امتیاز) برگزار کننده دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هستند که بر روی کاغذ شانس نیوزیلند برای پیروزی بیشتر است، اما اندونزی با شکست و حذف چین (بخت نخست قهرمانی با 5420 امتیاز در سید یک) به مرحله نیمه نهایی راه یافته است و عنوان شگفتی ساز مسابقات را در اختیار دارد.
,
 
,
حال باید تا فردا شنبه منتظر ماند تا ثمره تلاش چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود و از دو تیم فینالیست رونمایی کرد که یکی از آن‌ها با کسب مقام قهرمانی، مسافر توکیو در 25 روز مانده به شروع بازی‌های المپیک خواهد شد.
,
 
,
گفتنی است تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران نیز در نخستین روز این رقابت‎ها به مصاف تیم‌های ملی قطر رفتند و در مجموع با شکست دو بر یک این کشور به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه