اخبار داغ

مربیان ذوب آهن و آلومینیوم چه گفتند؟

حسینی: باید شجاع باشیم و امیدوار/ دهقان: هرکسی بیشتر تلاش کند، مزد زحماتش را می‌گیرد

حسینی: باید شجاع باشیم و امیدوار/ دهقان: هرکسی بیشتر تلاش کند، مزد زحماتش را می‌گیرد
مربیان ذوب آهن و آلومینیوم در نشست مطبوعاتی پس از بازی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اظهار داشت:  بعد از تعطیلات طولانی که داشتیم بازی پیچیده ای برای ما شد. آلومینیوم فقط دنبال بازی بلند بود. ما روی این کار تمرین کرده بودیم، اما روی بی دقتی گل خوردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: در نیمه دوم با بازی مالکانه همه چیز در اختیار ما بود و به گل هم رسیدیم. در انتهای بازی فشار سنگین را روی دروازه آنها آوردیم و می‌توانستیم مقابل تیمی که دفاع مستحکمی دارد و چند بازی بود گل نخورده بود، این بازی را ببریم. جا دارد که تشکر کنم از بچه ها که جانانه جنگیدند و مستحق برد بودیم.
,
سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید به نظر می‌رسید بازی زیبایی را انجام ندادید، تاکید کرد: این نظر شماست که زیبا بازی کردیم یا نه. ما بازی خوبی را انجام دادیم و چیزهایی که می‌خواستیم اجرا شد و همانطور که گفتم مستحق برد هم بودیم.
,
حسینی در مورد بازی های باقی مانده گفت: ما باید شجاع باشیم و امیدوار. بازیکنان جنگندگی خوبی دارند و باید برای بازی‌های آینده با تمرکز بالایی برویم و امتیازات لازم را کسب کنیم.
,
وی در مورد اینکه تیم شما موقعیت زیاد از دست می‌دهد، عنوان کرد: از دست دادن موقعیت را نمی‌توان کاری کرد، چون تمرینی ندارد. البته ما تمرینات مختلف را انجام می‌دهیم، اما باید درک کنیم که این بچه ها زیر فشار هستند و نباید فشار را بالا ببریم.
,
 
,
*دهقان: هرکسی بیشتر تلاش کند، مزد زحماتش را می‌گیرد
,
علیرضا منصوریان پس از پس از تساوی یک بر یک آلومینیوم مقابل ذوب آهن در نشست خبری حاضر نشد.
,
در غیاب منصوریان، علی اکبر دهقان مربی این تیم در نشست خبری اظهار داشت: بازی حساسی برای هر دو تیم بودیم و موقعیت‌هایی هم در بازی وجود داشت. بچه های ما فوق العاده تلاش کردند و دویدند و دست تک تک آنها را می‌بوسم. فوتبال همین است، هرکسی بیشتر تلاش کند، مزد زحماتش را می‌گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به حمایت هواداران آلومینیوم گفت: هوادار همیشه یار دوازدهم است و از همه هواداران تیم که در این شرایط به تمرینات می‌آیند، تشکر می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه