اخبار داغ

بازیکنان پرسپولیس چه گفتند؟

حسینی: سه امتیاز خوب گرفتیم/ کنعانی: هرچه می‌شود می‌گویند وزیر پرسپولیسی

حسینی: سه امتیاز خوب گرفتیم/ کنعانی: هرچه می‌شود می‌گویند وزیر پرسپولیسی
بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی مقابل مس رفسنجان صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس در یک بازی دشوار در رفسنجان برابر مس پیروز شد تا کماکان در صدر جدول حضور داشته باشد. بعد از پایان این بازی بازیکنان پرسپولیس صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

*حسینی: سه امتیاز خیلی خوب گرفتیم

, *حسینی: سه امتیاز خیلی خوب گرفتیم, *حسینی: سه امتیاز خیلی خوب گرفتیم,

سیدجلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: کار سخت بود اما خداراشکر سه امتیاز خیلی خوب به دست آوردیم. این زمین بازی خود مس رفسنجان را هم خراب می کند. زمین خیلی سفت بود و اذیت شدیم اما خداراشکر توانستیم به برد برسیم.

,

کاپیتان پرسپولیس در مورد مصدومیت که در جریان بازی پیدا کرد، گفت: عضله چهار سرم سفت شده بود. این مشکل را نداشتم و در جریان بازی اینطور شدم.

,

 

,

*عالیشاه: چمن وزشگاه مس خطرناک است

, *عالیشاه: چمن وزشگاه مس خطرناک است, *عالیشاه: چمن وزشگاه مس خطرناک است,

امید عالیشاه در پایان دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت:  از مردم خوب و خونگرم رفسنجان تشکر می‌کنم که برایمان سنگ تمام گذاشتند.

,

وی افزود: مس شرایط مالی خیلی خوبی دارد ولی وضعیت چمن خوبی ندارد. برای بازیکنان تیم خودشان هم خطرناک است و امیدواریم  به زودی این چمن را درست کنند تا شرایط بهتری شود.

,

بازیکن تیم پرسپولیس عنوان کرد: خداراشکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم و امیدوارم به همین روند خوبمان ادامه بدهیم.

,

 

,

*کنعانی زادگان: هرچه می‌شود می‌گویند وزیر پرسپولیسی

, *کنعانی زادگان: هرچه می‌شود می‌گویند وزیر پرسپولیسی, *کنعانی زادگان: هرچه می‌شود می‌گویند وزیر پرسپولیسی,

محمدحسین کنعانی زادگان پس از برد پرسپولیس در خانه مس رفسنجان اظهار داشت:  بازی خیلی خوبی بود اما زمین واقعا خیلی بد بود. نمی‌توانستیم کارهایی که مد نظرمان بود را انجام بدهیم اما خداراشکر توانستیم دل مردم را شاد کنیم. این بازی تمام شد و تمام فکر و ذکرمان بازی بعدی است.

,

مدافع پرسپولیس در خصوص اعتراض به داور در صحنه خطا روی شهریار مغانلو گفت: داور اصلا صحنه را ندید و دو به شک بود. کمک داور به او کمک کرد ولی صد در صد کارت قرمز داشت.

,

وی با انتقاد از فضای هواداری بیان کرد: مدام می‌گویند وزیر پرسپولیسی، این خیلی زشت است. ما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. از تیم رقیبمان خیلی کمتر پول گرفته‌ایم. هر چه می‌شود می‌گویند وزیر، این حرف‌ها واقعا زشت و خجالت آور است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه