اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون دوومیدانی و رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی/ تأکید طرفین بر راه‌اندازی انجمن دوومیدانی دانشجویان

دیدار رئیس فدراسیون دوومیدانی و رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی/ تأکید طرفین بر راه‌اندازی انجمن دوومیدانی دانشجویان
رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای راه اندازی انجمن دوومیدانی و حضور پرقدرت تیم های مردان و بانوان این دانشگاه در لیگ دوومیدانی کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور و دکتر سیداشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست، رییس مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره در ورزش دانشگاهی و حرفه ای، از جایگاه ویژه ای برخوردار و یار و یاور ورزش ملی بوده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته با وجود پاندمی کرونا، تیم های باشگاه این دانشگاه، تنور لیگ های مختلف کشور را گرم کردند و ضمن افزایش شور و نشاط فرهنگی و ورزشی نتایج درخشانی کسب کردند.
,
 
,
او با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی و دبیری مهدی علی نژاد، نگاه مثبتی به تیمداری در رشته دوومیدانی به عنوان ورزش پایه و پر مدال المپیک دارد، اظهار کرد: با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و همچنین دانش آموزان مستعد در مدرسه های سما، تلاش برای حضور پرقدرت تیم های مردان و بانوان این دانشگاه در لیگ دوومیدانی ۱۴۰۰ آغاز شده است.
,
 
,
لشگری ادامه داد: راه اندازی انجمن دوومیدانی، برگزاری رقابت های دوومیدانی رده های پایه و استعدادیابی در مدرسه های سما، برگزاری مسابقه های منطقه ای و کشوری با توجه به مکان های استاندارد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون دوومیدانی، میزبانی از تیم های ملی و همچنین توسعه این رشته ورزشی را از جمله برنامه های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ورزش پایه برشمرد.
,
 
,
در ادامه این نشست، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان با بیان اینکه نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش کشور، علمی و دلسوزانه است، حضور تیم های بانوان و آقایان دانشگاه آزاد اسلامی را در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور را در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشینه بسیار درخشانی در ورزش کشور دارد و به طور حتم امسال نیز حضور تیم های بانوان  و آقایان این دانشگاه در مسابقات دوومیدانی، سطح کیفی این رویداد را ارتقا خواهد داد.
,
 
,
هاشم صیامی اضافه کرد: تلاش می کنیم هر چه زودتر تفاهم نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد و اردوهای تدارکاتی تیم های ملی دوومیدانی در مکان های ورزشی این دانشگاه که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، برگزار شود.
,
 
,
صیامی خطاب به رییس مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت:امیدوارم بخش ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به حضور حضرتعالی، نقش پررنگ تر و پربارتری در توسعه رشته دوومیدانی، نسبت به گذشته داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه