اخبار داغ

آسیب کرونا به اماکن آبی قابل جبران نیست؛

علی‌نژاد: برای فدراسیون‌های ژیمناستیک، اسکیت و تیراندازی سرپرست انتخاب می‌کنیم/ از برگزاری مجمع فوق‌العادۀ فدراسیون ژیمناستیک بی‌اطلاعم!

علی‌نژاد: برای فدراسیون‌های ژیمناستیک، اسکیت و تیراندازی سرپرست انتخاب می‌کنیم/ از برگزاری مجمع فوق‌العادۀ فدراسیون ژیمناستیک بی‌اطلاعم!
معاون توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان گفت: هنوز تایید صلاحیت نامزدها برای برگزاری انتخابات این سه فدراسیون به دست ما نرسیده است و ما بزودی برای آنها سرپرست تعیین خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی‌نژاد، معاون توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان در مجمع عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی اظهار داشت: فدراسیون های آبی در دوره کرونا آسیب زیادی دیدند چراکه در بیشتر ایام سال اماکن آبی تعطیل بودند، البته با پیگیری های صورت گرفته استخرهای روباز آغاز به فعالیت داشته اند. استخرهای سرپوشیده که شامل گروه سوم هستند فقط در شهرهای زرد می توانند فعال باشند، در کل آسیبی که در دوره کرونا به اماکن آبی و استخرهای سرپوشیده وارد شد غیرقابل جبران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علی نژاد تاکید کرد: بانک‌ها به باشگاه دارها مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان کمک کردند که با توجه به طولانی شدن همه گیری کرونا کافی نیست. با توجه به طولانی شدن ایام کرونا امیدواریم با واکسیناسیون‌ عمومی که قرار است تا پایان فصل پاییز انجام شود، شرایطی ایجاد شود که در سال جاری به بازگشایی استخرها برسیم.
,
 
,
معاون وزیر با بیان اینکه در عین حال مشکلات مالی برای استان ها که با دریا سر و کار دارند، ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این استان ها متحمل آسیب زیادی شده اند که ما از طریق وزارت کشور پیگیر مسئله هستیم تا با پرداخت هایی به ویژه به مناطق ساحلی، کمک حال منجیان باشیم.
,
 
,
رئیس مجمع فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: فدراسیون نجات غریق با دیگر فدراسیون ها متفاوت است، در زمینه سلامت کار می کند در عین‌حال در موضوع غواصی می تواند موثر باشد.  امید ما به فعال تر شدن این‌ حوزه است. امیدواریم با همکاری سایر ارگان ها ‌این حوزه فعالیت خود را سریعتر آغاز کند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مهدی حیدری از بدنه ورزش است، یادآور شد: امیدوارم اقدامات وی برای جامعه نجات غریق و‌ غواصی راه گشا باشد. البته جا دارد از ایلخان نوری و مستجاب الدعو‌ه به خاطر زحماتی که پیش از این برای این فدراسیون متحمل شدند، تشکر کنیم. 
,
 
,
معاون وزیر ورزش در پایان گفت: وزارت ورزش کنار فدراسیون است و تا به امروز حمایت های خوبی از فدراسیون داشته است.
,

مهدی علی‌نژاد در پایان مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی و در جمع خبرنگاران درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی برای برگزاری مجمع انتخاباتی اظهار داشت: تا به امروز هنوز تایید صلاحیت نامزدها برای برگزاری انتخابات این سه فدراسیون به دست ما نرسیده است و ما بزودی برای آنها سرپرست تعیین خواهیم کرد.

,
وی همچنین درباره وضعیت بیمه منجیان غریق نیز گفت: اساسا بحث بیمه منجیان غریق به کارفرما ارتباط دارد و اگر کارفرمایی در این زمینه کوتاهی کند، تخلف است.
,
 
,
علی‌نژاد در پایان پیرامون این پرسش که شنیده می‌شود که اینچه درگاهی در حال دعوت و تدارک مجمع فوق‌العاده و گرفتن امضا از اعضای مجمع برای سرپرستی فدراسیون است، تصریح کرد: از نظر ما اساسنامه روشن است و مجمع فوق‌العاده نیز در اساسنامه دیده شده که به چه شکلی برگزار شود، اما در زمینه برگزاری مجمع فوق‌العاده از سوی فدراسیون ژیمناستیک بی‌اطلاع هستم‌.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه