اخبار داغ

تنیس رده‌های سنی کشور| چهره تنیسورهای راه یافته به نیمه نهایی مشخص شد

تنیس رده‌های سنی کشور| چهره تنیسورهای راه یافته به نیمه نهایی مشخص شد
تنیسورهای نوجوان به مرحله نیمه نهایی مسابقات رده های سنی راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تنیسورهای حاضر در مسابقات رده های سنی کشور در هفتمین روز این رقابت ها برای رسیدن به مرحله نهایی و نیمه نهایی با هم مسابقه دادند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در رده سنی زیر ۱۰ سال دختران، رومینا رافعی و‌ کیمیا کمالیان به فینال رسیدند و در رده سنی زیر ۱۲ سال، فردخت علیمی، صبا خیر منش، آنوش روستایی و هانا شعبان پور، در رده سنی ۱۴ سال، نیلی عطفی، مهرانه ظهوریان، کارین کریمی و کیمیا ثاقب تهرانی، در رده سنی زیر ۱۸ سال، فاطمه سادات زنجانی، یاسمن روحانی مقدم ، کیانا رشادی مقدم و جیران رشیدی به نیمه نهایی صعود کردند.
,
در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۰ سال، رامتین رافعی، آراد زینلی ، امیر طاها آرمیون و امیر کسری رنجبر، در رده سنی زیر ۱۲ سال، سروش معدنیان، امیربردیا کلانتری، دانیال مشتاقی فر و کیارش صادقی، در رده سنی زیر ۱۴ سال، مهراد منصوری، مانی کاردان، محمد پاشا امیری و رادین فهیمی و در رده سنی زیر ۱۸ سال، سامیار الیاسی، نیک یوسفیان، سام پازوکی و آرمین عباسی بانی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی راه پیدا کردند.
,
همچنین در بخش انفرادی زیر ۱۶ دختران و پسران ، تنیسورها امروز برای رسیدن به جدول اصلی با هم مسابقه می دهند.
,
به این ترتیب این مسابقات امروز با انجام ۲۱ مسابقه پیگیری می شود تا نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی و فینال مشخص شود.
,
این مسابقات از ۳ الی ۱۱ تیر ماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و در پایان با انجام دیدارهای فینال تکلیف تنیسورهای قهرمان مشخص می شود. 
,
سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه