اخبار داغ

آلومینیوم صفر - استقلال صفر؛

لیگ برتر فوتبال| تساوی جنجالی در تقابل آبی‌های سابق/ سوختن گل و پنالتی با عمل‌کرد ضعیف داور!

لیگ برتر فوتبال| تساوی جنجالی در تقابل آبی‌های سابق/ سوختن گل و پنالتی با عمل‌کرد ضعیف داور!
دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال در چارچوب دیداری از هفتۀ بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت ۲۰:۰۰ در استادیوم شهر اراک مقابل یک‌دیگر صف‌آرایی کردند که رویارویی سبزوسپیدپوشان و آبی‌پوشان درنهایت با نتیجۀ تساوی به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این دیدار در واقع تقابل اندیشه‌های هم‌بازیان سابق آبی‌پوش در قالب سرمربی بود. فرهاد مجیدی و علی‌رضا منصوریان که پیش‌تر سابقۀ بازی کنار یک‌دیگر در تیم‌های فوتبال استقلال و ملی کشورمان را داشته‌اند، این‌بار در اراک مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند.

,

قرار بر این بود که دیدار مذکور از ساعت ۱۹:۵۰ در استادیوم اراک آغاز شود اما به‌دلیل آب‌یاری چمن مجموعه و نامناسب بودن شرایط برای بازی، رویارویی آلومینیوم و استقلال از ساعت ۲۰:۰۰ شروع شد.

,

نیمۀ نخست این دیدار در شرایطی پیگیری شد که موقعیت خاصی روی دروازۀ دو تیم پدید نیامد اما در نیمۀ دوم ورق برگشت و شاگردان فرهاد مجیدی و علی‌رضا منصوریان فشار را روی دروازۀ حریف خود بیش‌تر کردند.

,

در این نیمه عمل‌کرد ضعیف تیم داوری مانع از به‌ثمر رسیدن گل شد. یک گل تیم فوتبال استقلال که در شرایطی سالم به ثمر رسید، توسط داور این مسابقه آفساید تشخیص داده شد و البته مهدی سیدعلی روی دو اتفاق در محوطۀ جریمۀ هر دو تیم بسیار ضعیف عمل کرد.

,

آلومینیوم صفر
گل:

, آلومینیوم صفر, آلومینیوم صفر,
,

استقلال صفر
گل:

, استقلال صفر, استقلال صفر,
,
ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، محمد ایرانپوریان، سیدمهدی حسینی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، سعید باقرپسند، معین عباسیان، شاهین توکلی و حامد پاکدل.
,
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه