اخبار داغ

مصطفوی: اگر امتیازات ما را برگردانند، استقلال صدرنشین لیگ می‌شود/ حق باید به حق‌دار برسد

مصطفوی: اگر امتیازات ما را برگردانند، استقلال صدرنشین لیگ می‌شود/ حق باید به حق‌دار برسد
مربی استقلال معتقد است اگر امتیازاتی که با اشتباهات داوری از آبی‌ها گرفته شد به آنها بازگردد، شاگردان مجیدی صدرنشین جدول لیگ برتر خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی پس از تساوی بدون استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم ما، مربیان و بازیکنانش چیزی جز حق خود نمی‌خواهند. گل ذوب‌آهن در دقیقه 4 مسابقه خطا بود، اما این صحنه را در برنامه‌های تلویزیونی پخش نمی‌کنند و لاپوشانی می‌کنند. پنالتی ما را مقابل پرسپولیس اعلام نکردند که همه کارشناسان قبول داشتند پنالتی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اعتراض به قضاوت مهدی سیدعلی در دیدار با آلومینیوم گفت: در این مسابقه گل صد درصد ما را نگرفتند. اگر همین‌ها را برگردانند، استقلال در صدر جدول است. هیچکس و هیچ ارگانی را خطاب قرار نمی‌دهیم و فقط حق‌مان را می‌خواهیم. آقایانی که از من شکایت می‌کنید! مطالبه حق جرم نیست و این حق ماست که صدر جدول باشیم. امتیازاتی که از ما گرفتید، پس بدهید. نه اینکه دوستان شما کارشناسی کنند و در یک پنالتی که بازیکن ما با بازیکن حریف برخورد نکرده، یک نفر بگوید پنالتی است و دیگری بگوید پنالتی نیست.
,
 
,
مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض این باشگاه به انتخاب سیدعلی به‌عنوان داور بازی، تأثیری در این موضوع داشته است یا خیر، تصریح کرد: من به این مسائل کاری ندارم. ما در میدان رقابتی هستیم که باید جوانمردانه باشد و حق به حق‌دار برسد. در بازی امروز و نیز مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن، حق به حق‌دار نرسید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه