اخبار داغ

کلیشه قرعه خوب و بد دیگر منقضی شده؛

یزدی: نحوه توافق فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ زیبنده فوتبال ملی‌مان نبود/ برترین تیم ملی قاره آسیا هستیم

یزدی: نحوه توافق فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ زیبنده فوتبال ملی‌مان نبود/ برترین تیم ملی قاره آسیا هستیم
سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از لحاظ نگرش حرفه‌ای و حرفه‌ای‌گری شاید تیم پنجم آسیا باشیم اما از نظر تکنیکی، تاکتیکی و مهره‌ای تیم نخست و برترین کشور قاره هستیم.
[

داریوش یزدی، سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پیرامون تحلیل‌اش از گروه‌بندی رقابت‌های دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: کلیشه قرعه خوب و بد دیگر منقضی شده و برآیند تیمی که می‌خواهد در جام جهانی حاضر باشد، قرعه‌کشی و گروه‌بندی نیست. در این مسیر مهم توانایی‌هاست که ملی‌پوشان فوتبال ایران طی بازی‌های اخیر آن را ثابت کرده و از پس نخستین سد برآمده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: از لحاظ نگرش حرفه‌ای و حرفه‌ای‌گری شاید تیم پنجم آسیا باشیم اما از نظر تکنیکی، تاکتیکی و مهره‌ای تیم نخست و برترین کشور قاره هستیم. علی‌رغم تمام سؤمدیریت‌ها و فقدان امکانات، لژیونرهای بسیار باکیفیتی هم داریم که بهترین استعدادهای منطقه هستند و نقشی کلیدی در تیم ملی فوتبال ایران دارند.

,
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره گروه A رقابت‌های فوق‌الذکر و رقبای یوزهای سپیدپوش ایرانی در راه رسیدن به جواز جام جهانی قطر عنوان داشت: همیشه مقابل تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی نمایش‌های خوبی داشته‌ایم و با توجه به حساسیت‌هایی که اخیراً هم پدید آمده، انگیزه لازم برای شکست دادن کره‌ای‌ها و تیم ملی فوتبال عراق هم برای بار دوم وجود دارد. شاخصه و جاذبه فوتبال هم در غیرقابل پیش‌بینی بودن‌اش است نباید تیم‌های درجه چندم مانند سوریه و لبنان را هم دست‌کم گرفت.
,
 
,
وی هم‌چنین افزود: فکر می‌کنم با وفاق و هم‌دلی موجود و البته به‌شرط تداوم آن، می‌توانیم با نمایش‌های دل‌پذیر از گروه‌مان صعود کنیم و به جام جهانی ۲۰۲۲ برسیم. باید به شکل حرفه‌ای و با برنامه‌ریزی و تقویت آن، به ادامه مسیر فکر کنیم. هیچ دیداری در این دوره از رقابت‌ها ساده نخواهد بود و باید با استراتژی مشخص وارد زمین شد.
,
 
,
سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درمورد نحوه ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی و عملکرد او بیان داشت: گرچه ایراداتی هم به تفکرات دراگان اسکوچیچ وجود دارد، اما باید نگرش هوشمندانه او و تفکراتش را پذیرفت و ستود. فکر می‌کنم سیکل توافق با سرمربی تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال زیبنده فوتبال ملی ایران نبود و بازی‌های رسانه‌ای و دلالی باعث شد که حاشیه‌های زیادی پدید بیاید. فدراسیون فوتبال هم به این ماجرا دامن زد و بستر راحتی را برای حاشیه‌سازان فراهم ساخت.
,
 
,
یزدی درخصوص ادامه راه دراگان اسکوچیچ و احتمال برکناری او پس از کسب چند نتیجه نامناسب در مسابقات آتی اذعان داشت: اسن مسئله اصلاً خوشایند نیست، بعید می‌دانم که این اتفاق رخ بدهد و این حرف‌های بیش‌تر بحث‌های دلالی‌ست؛ در این‌صورت آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پیکره تیم ملی وارد خواهد شد. در کل همه باید از تیم ملی فوتبال ایران و در رأس آن کادرفنی ملی‌پوشان حمایت کنند و به‌دلیل عرق ملی از مخالفت‌های بی‌مورد برحذر باشند تا به موفقیت برسیم.
,
 
,
این کارشناس فوتبال کشورمان نهایتاً با اشاره به عدم‌حضورش در کادرفنی تیم‌های لیگ برتری گفت: در فوتبال باشگاهی ایران شایستگی معنایی ندارد و همه‌چیز بر مبنای روابط تعیین می‌شود، نه ضوابط. عاشق فوتبال هستم و دوست دارم در بالاترین سطح فوتبال ایران به مربی‌گری بپردازم اما هنوز با وجدانم کنار نیامده‌ام و روابط نادرست را صحیح نمی‌دانم. برنامه‌ام فعلاً مشخص نیست و نمی‌دانم در لیگ بیست‌ویکم سرمربی تیمی خواهم بود یا نه.
,
 
,
خبرنگار: میعاد نیکخوی سلیمی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه