اخبار داغ

پینگ‌پنگ‌باز کهنه‌‍کاری که نمی‌خواست نیمکت‌نشین باشد؛

انصراف کاپیتان از نیمکت تیم ملی!/ کناره‌گیری سیاست‎‌مدارانه نوروزی

انصراف کاپیتان از نیمکت تیم ملی!/ کناره‌گیری سیاست‎‌مدارانه نوروزی
کاپیتان با سابقه تیم ملی تنیس روی میز در حالی از حضور در تیم ملی انصراف داده که شانسی برای حضور در ارنج اصلی مسابقات قهرمانی آسیا در قطر ندارد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین نوروزی کاپیتان و با سابقه ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی تنیس روی میز که در رقابت‌های انتخابی به عنوان یکی از ۴ نفر برتر انتخاب شده بود، از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داد. او در ۳۵ سالگی ظاهرا به دلیل مشکلاتی که وجود دارد انصراف خود را اعلام کرده. فدراسیون تنیس روی میز خوشبین بود با آغاز اردوی تیم ملی نوروزی از تصمیم خود منصرف شده و در تمرینات شرکت کند، اما ظاهرا این پینگ پنگ باز کهنه کار در تصمیم خود جدی است و در اردو حضور پیدا نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

نوروزی البته در مصاحبه ای مدعی شده بود که انصراف او به دلیل برخورد ناشایست با وی و احضار او به کمیته انضباطی به دلیل اتهام تبانی بوده و با حضور در این رقابتها خواسته به مخالفان خود خیلی چیزها را ثابت کند.

,

ادعایی که البته تنها یک سوی قضیه است. کاپیتان کهنه کار تیم ملی اگرچه در سن ۳۶ سالگی در انتخابی ها با آمادگی کامل حضور یافت و توانست با غلبه بر رقبا خود را اثبات کند تا نشان دهد دود از کنده بلند می شود، اما انصراف او از تیم ملی چندان ارتباطی به مخالفان نداشت و بیشتر یک انصراف آگاهانه و سیاستمدارانه بود.

,

او به رغم موفقیت در رقابتهای انتخابی، در تفکرات سرمربی تیم ملی نداشت و می دانست در صورت حضور در تیم ملی نفر اصلی نخواهد بود و از همین رو ترجیح داد تا از تیم ملی کناره گیری کند.

,

افشین نوروزی درحالی از حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا انصراف داد که پیش بینی می شد با توجه به حضور نیما و نوشاد عالمیان و دو ملی پوش جوان و با انگیزه، یعنی امیرحسین هدایی و امین احمدیان، این ورزشکار شانسی برای حضور در ارنج مسابقات قهرمانی آسیا در قطر نداشته باشد.

,

از همین رو نوروزی که با ۳۶ سال سن، مسن ترین بازیکن حاضر در انتخابی تیم ملی محسوب می شد، ترجیح داد به جای حضور بر روی نیمکت تیم ملی در دوحه، انصراف خود را از حضور روی نیمکت تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا اعلام کند!

,

نوروزی در حالی از تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا کناره گیری کرده، که تیم ملی بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا، حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در آمریکا را در برنامه دارد.

,

نوروزی برای حضور در تیم ملی باید جوانان با انگیزه ای نظیر حمیدرضا طاهرخانی، آریا امیری و سعید احمدیان برای حضور در اردوی تیم ملی رقابت کند. کاپیتان باسابقه تیم ملی برای انتخاب به عنوان پنجمین ملی پوش حاضر در ترکیب تیم ملی در انتخابی مجدد که قرار است ۲۸ تیرماه برگزار شود، باید با دیگر پینگ پنگ بازان حاضر در آخرین مرحله انتخابی به رقابت بپردازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه