اخبار داغ

ایران 6 – افغانستان صفر؛

فوتبال نوجوانان دختران کافا| افغانستان 6 تایی شد/ مهینی: باید برد برابر افغانستان را فراموش کنیم

فوتبال نوجوانان دختران کافا| افغانستان 6 تایی شد/ مهینی: باید برد برابر افغانستان را فراموش کنیم
دیدار تیم های ملی فوتبال نوجوانان ایران و افغانستان با نتیجه شش بر صفر به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین دیدار تیم های نوجوانان دختران ایران و افغانستان در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد و در نهایت این مسابقه با نتیجه 6 بر صفر به سود ایران  به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان,

محدثه ذلفی (۲گل)، غزل مرشدی، نازنین منصور الوارس، دیانا نوروزی(از روی نقطه پنالتی) و سوینچ سلیمانی به ترتیب در دقایق 8، 12، 16، 33، 73 و 80 گلزنی کردند.

,

فاطمه براتی، کیمیا عباس زاده، زینب شعبانی، مانا پارسایی (دیانا نوروزی)، سوگند راجی (مهرناز عزت آبادی)، غزل مرشدی (سوینچ سلیمانی)، آرمیتا محمدخانی (آریانا جوزایی)، الهه افشاردوست (ملیکا باقری نسب)، محدثه ذلفی، نارنین منصورالوارس و روژین تمریان بازیکنانی بودند که امروز مقابل افغانستان به میدان رفتند.

,

پیش از ورود بازیکنان به محل برگزاری مسابقات، دمای بدن ورزشکاران توسط تب سنج گرفته شد. با توجه به جلسه روز گذشته کادر پزشکی مسابقات کافا، کلیه پروتکل های بهداشتی مرتبط با ویروس کووید 19 پیش از آغاز مسابقات لازم الاجراست.

, .,

 

,

*مهینی: باید برد برابر افغانستان را فراموش کنیم

, *مهینی: باید برد برابر افغانستان را فراموش کنیم,

شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دختران پس از پیروزی برابر افغانستان اظهار داشت: در این رده سنی همیشه ما مقابل تیم های دیگر سوپرایز می شویم. به این دلیل که هیچ ماهیت اولیه ای وجود ندارد که بگوییم این تیم به استناد تیم قبلی به این شکل بازی می کنند. با توجه به شناخت و آنالیزی که از مسابقه دو تیم زیر 20 سال ایران و افغانستان داشتیم، فکر می کردیم افغانستان تیم سبک تری باشد. اما این طور نبود و به لحاظ قدرت بدنی یک تیم بسیار جنگنده و قوی بود.

,

وی در ادامه اضافه کرد: هر کدام از بازیکنان ما که صاحب توپ می شدند، به راحتی سه بازیکن افغانستان روی توپ بچه های ما بودند و اجازه حرکت به آنها نمی دادند. متاسفانه در نیمه دوم حریف فقط در محوطه یک سوم دفاعی خودش بود و از دروازه دفاع می کرد. به بازیکنانم تبریک می گویم. به لحاظ اینکه اولین بازی بچه ها بود، ما حتی یک بازی تدارکاتی پیش از اعزام نداشتیم.

,

سرمربی تیم ملی با اشاره با عملکرد متفاوت بازیکنان در نیمه دوم گفت: با توجه به اینکه بازی بعدی ما مقابل ازبکستان است به تعدادی از بچه ها استراحت دادیم و آنها را تعویض کردیم. همین امر باعث شد تعداد گل های کمتری در نیمه دوم وارد دروازه حریف کنیم. بخاطر ریسک آسیب و ضعف آمادگی جسمانی تعدادی از بازیکنان را به اجبار تعویض کردیم و تقریبا تمام ملی پوشان در این دیدار بازی کردند. امیدوارم زیر نظر کادر پزشکی خوبی که دارم بازیکنان سریع تر ریکاوری شوند و به شرایط مسابقه بازگردند.

,

وی اضافه کرد: آنچه مسلم است شاگردانم در این بازی توانایی های خود را به نمایش گذاشته و فوتبال خوبی بازی کردند اما باید این برد را فراموش کنیم و به فکر بازی برابر ازبکستان باشیم که یکی از سرسخت ترین حریف ما محسوب می شود، باشیم. 

,

مهینی درپایان در خصوص اینکه برابر ازبکستان چه برنامه ای دارید، گفت: مقابل ازبکستان نیز مانند افغانستان برنامه ریزی کرده ایم و امیدوارم بهترین عملکرد را در بازی روز دوشنبه از خود به جای بگذاریم.

,

 

,

*اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 20سال بانوان برگزار می‌شود

, *اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 20سال بانوان برگزار می‌شود,

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 20سال بانوان اعلام شد.

,

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 20سال بانوان از 14 تا 19 تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

,

به این منظور اسامی بازیکنان به شرح زیر اعلام شد:

,

مهدیه محمدزاده، شرمین افخمی، مریم سلیمان‌پور، کیمیا کافی، مطهره دانش آموز (خراسان رضوی)

,

فاطمه قاسمی (فارس)

,

هانیه تنکابنی، فاطمه گرایلی (مازندران)

,

لیلی نجاتی، معصومه زیبایی (گلستان)

,

اسما نظری (آ شرقی)

,

حنانه امین، مائده نجفی، فاطمه سرورزاده، یاسمن ناصری، زینب مهدی خانی، مبینا نعمانی، فاطمه خردمند، زیلان مرادی، فاطمه زمانی (تهران)

,

زهرا غریب زاده، زهرا کمالی، سحر میدان (اصفهان)

,

نگین نقدی (کرمانشاه)

,

فاطمه مخدومی (کردستان)

,

همراه داشتن معرفی نامه استانی، وسایل ورزشی و کارت بیمه ورزشی از سوی بازیکنان الزامی است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه