اخبار داغ

شناگر تیم پاراشنای جوانان از برنامه ها و اهدافش می گوید

محسنیان: کسب مدال پارالمپیک بزرگترین آرزوی ورزشی ام است

محسنیان: کسب مدال پارالمپیک بزرگترین آرزوی ورزشی ام است
شناگر تیم پاراشنای جوانان گفت: آرزو دارم در پارالمپیک بتوانم برای تیم ملی کشورم مدال آوری کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دانیال محسنیان شناگر تیم پاراشنای جوانان اظهار داشت: حدود شش سال است که در پاراشنا تمرین می کنم و آرزو دارم بتوانم در پارالمپیک پاریس برای کشورم مدال آوری کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اکنون برای بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین آماده می شوم. این رقابت‌ها همیشه در سطح بالایی برگزار می‌شود و بهترین ورزشکاران در رده سنی جوانان و نوجوانان در آن حضور پیدا می‌کنند و امیدوارم بتوانم در این رویداد با کسب مدال خوشرنگ برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

,

 

,

محسنیان افزود: در خوزستان از طریق مربیانم با پاراشنای جانبازان و معلولین آشنا شدم و اکنون با تمرین زیر نظر کادر فنی تلاش می کنم بهترین نتیجه را بدست آورم.

,

وی ادامه داد: به خاطر شیوع کرونا استخرها برای حفظ سلامتی ورزشکاران تعطیل شد و در این مدت برای اینکه سطح آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم به تمرینات بدنسازی پرداختم. هر زمان که شرایط برای استفاده از فضای آبی به لحاظ ویروس کووید ۱۹ مساعد باشد تمرینات تکنیکی ام را در استخر ادامه می دهم.

,

ملی پوش پاراشنا عنوان کرد: با ورود به دنیای ورزش حرفه ای و حضور در تیم ملی و مسابقات مختلف، انگیزه ای برای برادرم و دیگر دوستانم شدم تا بتوانند با پشتکار در ورزش فعالیت کنند. به افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم هیچ زمانی به دلیل شرایط جسمانی که دارند از ورزش فاصله نگیرند بلکه فعالیت شان را با هدف رسیدن به موفقیت آغاز کنند تا با ورود به اجتماع  و دنیای قهرمانی توانمندهایشان را باور نمایند.

,

شناگر پاراشنای جوانان در پایان گفت: از پدر و مادر، همچنین مربیان و مسئولین تشکر و قدردانی می کنم که با حمایت هایشان به من کمک کردند تا در مسیر اهدافم قدم بردارم. امیدوارم روزی بتوانم با کسب مدال پارالمپیک زحمات آنها را جبران کنم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه