اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون وزنه برداری با دختر المپیکی ایران؛

مرادی: اعزام جهانفکریان به المپیک قطعی است/ دختر وزنه بردار ایران از چند روز دیگر وارد اردو می شود

مرادی: اعزام جهانفکریان به المپیک قطعی است/ دختر وزنه بردار ایران از چند روز دیگر وارد اردو می شود
رییس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اعزام پریسا جهانفکریان به المپیک 2020 توکیو گفت: حضور در المپیک به عنوان اولین بانوی دارنده این سهمیه در تاریخ وزنه برداری زنان، فرصت ویژه ای است و بدون شک مقدمات لازم را برای اعزام خانم جهانفکریان فراهم خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، فدراسیون جهانی نام پریسا جهانفکریان را به عنوان جایگزین ورزشکاران انصرافی از کشور ساموآ، در لیست دارندگان سهمیه حضور در این بازی ها اعلام کرد. در همین راستا رئیس فدراسیون وزنه برداری با پریسا جهانفکریان دیدار کرد تا مقدمات لازم برای اعزام وی به بازی های المپیک انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی مرادی پس از دیدار صبح امروز با بانوی المپیکی وزن +87 کیلوگرم ایران، اظهار داشت: فدراسیون بلافاصله پس از اطلاع از کسب این سهمیه، اقدامات خود را برای بررسی وضعیت سلامت جهانفکریان با توجه به عمل جراحی اخیر روی تاندون کتف وی آغاز کرد.

,

به گفته مرادی، بر اساس اظهارنظر پزشک جراح مبنی بر آمادگی جهانفکریان برای شروع فیزیوتراپی و تمرینات آمادگی، وی از چند روز آینده تحت نظر پزشک و مربیان تیم ملی در اردو حضور خواهد یافت.

,

رییس فدراسیون توضیح داد: اقدامات لازم برای انجام تست PCR، تزریق هر دو دوز واکسن کرونا، هماهنگی با آژانس مبارزه با دوپینگ و سایر امور اداری و اجرایی برای اعزام یازدهمین بانوی المپیکی در حال انجام است.

, PCR,

رییس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اعزام پریسا جهانفکریان به المپیک 2020 توکیو گفت: حضور در المپیک به ویژه به عنوان اولین بانوی دارنده این سهمیه در تاریخ وزنه برداری زنان، فرصت ویژه ای برای کسب تجربه و افتخارآفرینی است و بدون شک مقدمات لازم را برای اعزام خانم جهانفکریان فراهم خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه