اخبار داغ

رئیس انجمن پارادوومیدانی جانبازان و معلولین اعلام کرد

رضایی: رکوردهای خوبی در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور ثبت شد

رضایی: رکوردهای خوبی در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور ثبت شد
رئیس انجمن پارادوومیدانی گفت: عملکرد ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور رضایت بخش بود و رکوردهای خوبی ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی در خصوص برگزاری مسابقات رده جوانان و نوجوانان قهرمانی کشور بیان کرد: این رقابت ها با حضور ۱۲ استان در بخش بانوان و ۱۹ استان در بخش مردان طی دو روز برگزار شد و خوشبختانه کلاسبندی ورزشکاران در فدراسیون صورت گرفت که این موضوع کمک بزرگی برای ما بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: قبل از رقابت ها رکورد ورودی را به تیم ها اعلام کرده بودیم و در طی روزهای آتی طی جلسه ای با بخش ورزش قهرمانی فدراسیون، عملکرد ورزشکاران را مورد بررسی قرار می دهیم تا نفراتی که رکورد را بدست آوردند به فدراسیون معرفی شوند.

,

رئیس انجمن عنوان کرد: چند مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی جوانان پیش بینی شده است که با مشخص شدن ترکیب تیم، اردوها را آغاز می کنیم تا در بحرین نتیجه درخشانی برای کاروان کشورمان بدست آوریم.

,

رضایی افزود: در زمان برگزاری مسابقات، وضعیت ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار دادیم که عملکرد آنها رضایت بخش بود و رکوردهای خیلی خوبی ثبت شد. خوشبختانه برخی از پارادوومیدانی کاران سابقه حضور در مسابقات ۲۰۱۷ امارات را داشتند و می توانند از شانس های کسب مدال طلا تیم ملی در بازی های پاراآسیایی بحرین باشند.

,

وی اظهار داشت: در این مسابقات از بهترین داوران فدراسیون استفاده کردیم و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداشتیم و رقابت ها در نهایت دقت در امر قضاوت برگزار شد. البته در تلاش هستیم که از این پس در محل مسابقات بتوانیم از حضور کلاسبندها بهره ببریم تا دراین زمینه مشکلی برای عوامل اجرایی ایجاد نشود.

,

رئیس انجمن پارادوومیدانی جانبازان و معلولین در پایان گفت: از مسئولین و همکاران فدراسیون برای برگزاری این دوره از مسابقات رده نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور تشکر و قدردانی می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه