اخبار داغ

می خواهیم بهترین عملکرد را در پارالمپیک داشته باشیم

آقاکوچکی: ۱۲ بازیکن و ترکیب اصلی بسکتبال با ویلچر برای پارالمپیک را شناسایی کردیم/ در تورنمنت ترکیه به دنبال ارزیابی عملکرد ملی پوشان هستیم

آقاکوچکی: ۱۲ بازیکن و ترکیب اصلی بسکتبال با ویلچر برای پارالمپیک را شناسایی کردیم/ در تورنمنت ترکیه به دنبال ارزیابی عملکرد ملی پوشان هستیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته مرحله به مرحله به اهدافمان نزدیکتر می شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره شرایط اردوهای تیم ملی اظهار داشت: اردوی چهارم به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و خوشبختانه مرحله به مرحله به اهداف تعیین شده برای تیم ملی نزدیکتر می شویم که این موضوع برای ما رضایت بخش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در این اردو روی بدنسازی و تکنیک بازیکنان متمرکز بودیم و ۱۲ بازیکن و ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی های پارالمپیک را شناسایی کردیم. خوشبختانه تجهیزات و سالن اردو خوبی را در اختیار داشتیم.

,

آقاکوچکی افزود: اردوی آینده به میزبانی استان قم برگزار می شود و سپس تیم ملی برای حضور در تورنمنت ترکیه راهی این کشور خواهد شد. امیدوارم که در اردوی پنجم نیز بتوانیم اهداف مان در بحث تمرینات تاکتیکی را اجرایی کنیم.

,

وی عنوان کرد: مطابق با برنامه ریزی تمرینات در اردوی پنجم به طور کامل انجام می شود و خوشبختانه جلسه تمرینی را از دست نخواهیم داد. محور اصلی ما از حضور در تورنمنت ترکیه بررسی دو هدف است تا بتوانیم بهترین عملکرد را در پارالمپیک داشته باشیم.

,

آقاکوچکی تصریح کرد: نخستین هدف، ارزیابی برنامه های تاکتیکی دفاع و حمله تیم ملی است و هدف دوم بررسی عملکرد ملی پوشان در اجرای این برنامه در زمان مسابقه است.

,

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برای حمایت هایی که از تیم ملی دارند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بدست آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه