اخبار داغ

استقلال خوب شروع کرد و خوب به پایان رساند

همدانی: استقلال به ثبات فنی رسیده، فوتبال مالکانه را از آبی ها دیدیم/ استقلال با روحیه خوب به دربی می رود

همدانی: استقلال به ثبات فنی رسیده، فوتبال مالکانه را از آبی ها دیدیم/ استقلال با روحیه خوب به دربی می رود
پیشکسوت استقلال گفت: یک فوتبال مالکانه را از استقلال شاهد بودیم و با این روحیه می تواند بازی خوبی را در شهرآورد رقم بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار همدانی پپیشکسوت استقلال درباره بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: استقلال به نظرم با تعدادی تغییرات نسبت به بازی های قبل مواجه بود و با توجه به بازی های حساسی که داشت، تغییراتی انجام داد. فرهاد مجیدی هم زیرکانه و باهوش ستون تیم خود را به ثبات رسانده و به کناره ها بیش تر تغییرات داده است. یک فوتبال مالکانه را از تیم او دیدیم و سرعت خیلی خوبی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با اشاره به وضعیت سایپا افزود: شرایط سخت تیم سایپا در جدول که بازی و دفاع خوبی را داشتند و اصلا اجازه ندادند بازی از دست رود. حضور فرهاد مجیدی و فراز کمالوند در کنار یکدیگر هم باعث حساسیت بیش تر این بازی شد. سایپا با باختی که داد وضعیت مناسبی نداشت و بدتر شد. این تیم همیشه بازیکن ساز بوده و متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی را ندارد.

,

مدافع سابق استقلال با اشاره به شرایط رو به رشد آبی ها بیان کرد: در مجموع استقلال بازی خوبی را شروع و به پایان رساند. در واقع هدف او این بود که سه امتیاز بازی را کسب کند و جایگاه خود را تثبیت نماید. استقلال هم چند هفته ای است که به ثبات فنی رسیده و ستون فقرات تیم خود را مخصوصا بازی خوب یزدانی و مرادوند در خط دفاع از عوامل تاثیرگذار برای این تیم است. این ستون و ثبات در خط دفاع را معمولا مربیان سعی می کنند که به آن دست یابند.

,

پیشکسوت استقلال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره شهرآورد هم اظهار کرد: استقلال با این برد با روحیه مناسب و خوبی وارد زمین می شود. پرسپولیس هم بازی خود را شب قبل برد اما امیدوارم که استقلال با توجه به این که لیگ را بنا بر شرایط و مشکلات پیش آمده از دست داده بتواند در جام حذفی آن را جبران کند و یک جام برای خود و هوادارانش را رقم بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه