اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

تعویق مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام و فیزیک/ نحوه انتخاب و اعزام نفرات برتر مسابقات مچ اندازی به رقابت های آسیایی مشخص شد

تعویق مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام و فیزیک/ نحوه انتخاب و اعزام نفرات برتر مسابقات مچ اندازی به رقابت های آسیایی مشخص شد
سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بعد از استعلام از فدراسیون پزشکی ورزشی، مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های پرورش اندام و فیزیک به شهریورماه موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رهنماییان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری جلسه امروز کمیته فنی با حضور اعضای این کمیته و مسئولان فدراسیون اظهار داشت: نشست امروز کمیته فنی برای بررسی امکان برگزاری مسابقات انتخابی در تاریخ های اعلام شده قبلی با توجه به تعویق مسابقات آسیایی و همچنین موج پنجم کرونا در کشور برگزار شد. در این نشست رییس و دبیر فدراسیون، رییس کمیسیون داوران، رییس کمیته فیتنس، رییس کمیته فیزیک، مسئول کمیته مسابقات، سخنگوی فدراسیون، رییس و اعضای کمیته فنی حاضر بودند. همه اعضای حاضر در جلسه موافق برگزاری مسابقات در همان تاریخ اعلام شده قبلی بودند، اما نصیرزاده طی تماسی تلفنی با مسئولان ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی در خصوص امکان صدور مجوز برای برگزاری رقابت ها مذاکره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: متاسفانه بعد از این تماس تلفنی مشخص شد که در اواسط مردادماه که قرار بود رقابت های انتخابی برگزار شود، به هیچ عنوان امکان صدور مجوز ستاد کرونا وجود ندارد. بنابراین ما علی رغم میل باطنی مان مجبور شدیم مسابقات را به تعویق بیاندازیم.
,
 
,
سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: در جلسه امروز، تاریخ جدید مسابقات انتخابی تیم ملی مشخص شد. بر اساس تصمیم اتخاذ شده مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های پرورش اندام و بادی کلاسیک طی روزهای 10 تا 12 شهریورماه به میزبانی کرمان و مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار طی روزهای 17 تا 19 شهریورماه در شیراز برگزار می شود.
,
 
,
رهنماییان در پایان گفت: بازهم تاکید می کنم فدراسیون هیچ چاره ای به جز این نداشت و موضوع مجوز ستاد کرونا از دست فدراسیون خارج است. ما زمانی را اعلام کردیم که ورزشکاران بتوانند با آسودگی خاطر و بدون استرس برای مسابقه آماده شوند. اگر چنانچه شرایط برگزاری مسابقات در تاریخ های اعلام شده جدید وجود نداشت، کمیته فنی سعی می کند راهکار دیگری همچون برگزاری انتخابی درون اردویی برای انتخاب ورزشکاران در نظر بگیرد چون اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی و جهانی قطعا انجام خواهد شد.
,
 
,
*نحوه انتخاب و اعزام نفرات برتر مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور به رقابت های آسیایی مشخص شد

با برگزاری نشست میان مسئولان فدراسیون و رییس کمیته مچ اندازی، نحوه انتخاب و اعزام نفرات برتر مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور به رقابت های آسیایی مشخص شد.
, *نحوه انتخاب و اعزام نفرات برتر مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور به رقابت های آسیایی مشخص شد,
,
,
در آستانه شروع بیست و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آقایان کشور و چهارمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور، عزت اله رجبلو رییس کمیته مچ اندازی با حضور در محل فدراسیون نشستی را با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، رضا سلطانی نژاد رییس سازمان تیم های ملی، محمد نصیری رییس کمیته فنی، شاه محمدیان سرپرست نایب رییسی بانوان، امیر رامشی خزانه دار و ابراهیم کمانی مسئول کمیته مسابقات برگزار کرد.

بعد از بحث و تبادل نظر در این نشست مقرر شد فدراسیون بدنسازی از میان نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی 7 نفر را در بخش آقایان و بانوان با حمایت خود راهی مسابقات آسیایی قزاقستان کند.

همچنین مقرر شد در صورت برگزار نشدن مسابقات بانوان به دلیل شیوع موج پنجم کرونا، مبنا برای انتخاب ملی پوشان، مسابقات قهرمانی کشور در سال 98 باشد و برای نفرات اول این رقابت ها، مسابقه انتخابی برگزار شود.

گفتنی است؛ مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از تاریخ 19 لغایت 26 مردادماه به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه