اخبار داغ

ازدواج؛ برخورد دوجریان برای ثمربخشی؛

پیوند ناگسستنی هزار و ۲۰۰ زوجی که در جوار امامزادگان یزد رقم خورد

پیوند ناگسستنی هزار و ۲۰۰ زوجی که در جوار امامزادگان یزد رقم خورد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از ثبت بیش از ۱۲۰۰ مورد عقد دائم در جوار امامزاداگان و بقاع متبرکه سطح استان یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از ثبت بیش از 1200 مورد عقد دائم در جوار امامزاداگان و بقاع متبرکه سطح استان یزد خبر داد و اظهار کرد: ازدواج، سنتی است آسمانی، الهی و ارزشمند که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل اوقاف  و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه ازدواج، برخورد دو جریان به یکدیگر و تشکیل جریانی پربارتر، روان تر و ثمربخش تر است، افزود: در ازدواج مولای متقیان علی علیه السلام و بانوی عالمیان فاطمه زهرا علیهاالسلام ، هدف تنها کمال انسانی بود و رضایت خداوندی و نمایش اوج بندگی معبود.

,

زارع زاده در جهت اجرای طرح پیوند آسمانی در جوار آستان مقدس امامزادگان گفت : طی بررسی های صورت گرفته در 2 سال گذشته ، تمام عقدهایی که در جوار بقاع متبرکه سطح استان به ثبت رسیده ، هیچ یک منجر به طلاق نشده و این از برکات این سادات بزرگوار میباشد.

,

وی در ادامه افزود : امامزادگان جعفر(ع) ، سیدجعفر محمد (ع)  یزد و امامزاده عبدالله (ع) بافق بیشترین عقدهای زوج های جوان را به ثبت رسانند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه