اخبار داغ

اکثر وزرای دولت فعلی استقلالی هستند؛

واعظی: رادوشوویچ باید صبور باشد و به شیطنت ایجنت‌ها تن ندهد/ پیروز دربی به قهرمانی در جام حذفی خواهد رسید

واعظی: رادوشوویچ باید صبور باشد و به شیطنت ایجنت‌ها تن ندهد/ پیروز دربی به قهرمانی در جام حذفی خواهد رسید
سنگربان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شهرآورد جام حذفی یک جام نهفته است و برنده این بازی به احتمال زیاد قهرمان جام حذفی خواهد بود.
[

سیدمهدی واعظی، سنگربان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون حواشی ایجاد شده میان بوژیدار رادوشوویچ و مسئولین پرسپولیس اظهار داشت: رفتارهایی هم‌چون کری‌خوانی چه از طرف بازیکنان و چه از طرف مسئولین هر تیمی اصلا قابل پسند نیست. بازیکنی که مدعی است من به خاطر هوادار یا مربی یا تیم پرسپولیس ۴ سال در ایران مانده‌ام، بهتر است کمی سعه صدر داشته باشد و از امکانات موجود استفاده کند؛ چون بالاخره بازیکن موظف است تحت قرارداد باشگاه از امکانات موجود بهترین بهره‌وری را داشته باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: بالاخره حتی در بدترین حالت نیز باشگاه پرداختی‌هایی به رادوشوویچ داشته و فکر می‌کنم این حواشی بیشتر از روی شیطنت ایجنت‌هاست. شاید این حواشی پیش آمده، ناخودآگاه است و البته باید این ماجرا که شاید رادو مشکلات خانوادگی درباره ایران بودن دارد را در نظر گرفت. در کل باید باشگاه‌ها تلاش کنند بازیکنان خارجی با خاطره‌ای خوش ایران را ترک کنند 
,
  
,
واعظی درباره حواشی مدیریتی بین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و هم‌چنین تغییر دولت و وزیر ورزش‌وجوانان عنوان کرد: برخی مدعی هستند در این سال‌ها که موفقیت‌های متعدد پرسپولیس را شاهد بودیم، امکانات خیلی خوبی در اختیار این تیم بوده اما همه امکاناتی که پرسپولیس داشته، استقلال هم داشته و شاید حتی دیگر تیم‌های دولتی هم چند برابر استقلال و پرسپولیس این امکانات را در اختیار داشتند. برای مثال تیمی مثل مس یا سایر تیم‌های صنعتی.
,
 
,
وی هم‌چنین افزود: به‌نظر من قهرمانی‌های چند سال اخیر با همت بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران بوده و وظیفه دولتی که خودش مدیران باشگاه را انتخاب می‌کند، این است که از تیم‌های دولتی به اندازه کافی حمایت به‌عمل آورد. قراردادهای بازیکنان پرسپولیس به مراتب از دیگر تیم‌ها که صنعتی یا دولتی هستند بیش‌تر نیست. این باشگاه دولتی است پس وزارت ورزش‌وجوانان یا باید حمایت کند و یا امورات را به بخش خصوصی واگذار کند تا استرس پنجره‌های بسته و شرایط بد مالی بر روحیه تیم و بازیکنان و حتی هوادارانی که دغدغه این تیم را دارند، اثر نگذارد.
,
 
,
, ,
 
,
سنگربان سابق تیم فوتبال پرسپولیس درمورد تبعیض بین دو باشگاه سرخابی بیان داشت: با توجه به این که امکاناتی مانند حمایت‌های مالی و سخت‌افزاری که در اختیار باشگاه استقلال بوده، بیشتر از امکاناتی‌ست که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داشت. بخش اعظمی از تیم وزرای دولت فعلی استقلالی هستند تا این که طرفدار پرسپولیس باشند و این صحبت‌ها که با تغییر وزیر شرایط تغییر می‌کند، فرافکنی‌ست. اکنون که دولت در حال تغییر است، بهتر است بیاییم و عملکرد مدیران این ۸ سال دولت آقای روحانی را در زمینه درآمدزایی و هزینه‌هایی که به فوتبال تحمیل کردند، بررسی کنیم تا کارایی مدیران به همگان ثابت شود.
,
  
,
واعظی که خود سابقه قهرمانی در لیگ برتر با پرسپولیس در دوره سرمربی‌گری افشین قطبی را داشته در مورد قهرمان لیگ بیستم خاطرنشان کرد: با وجود این که پرسپولیس بازی‌های فشرده و سنگینی داشت و در عین حال پس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان زیادی از پرسپولیس به اردوی تیم ملی رفتند و در آن‌جا خستگی و مصدومیت گریبان‌شان را گرفت، به خوبی این فشردگی مدیریت شد و به یاری خدا در مجموع پرسپولیس با کسب باقی‌مانده امتیازات می‌تواند قهرمانی پنجم را نیز از آن خود کند.
,
 
,
وی هم‌چنین در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: این نکته را باید در نظر گرفت که بازیکنان از گذشته تجربه کسب کرده‌اند و دیگر اتفاقات گذشته در تیم رخ نخواهد داد. هدف باشگاه و تمرکز اعضای تیم بر این است که بتوانند باز هم به فینال مسابقات راه یافته و انشالله هتریک فینالیست شدن را به ارمغان بیاورند تا این بار با قدرت به قهرمانی در قاره آسیا برسند و دل هواداران را شاد کنند؛ این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد.
,
  
,
واعظی که هرگز فرصت بازی در شهرآورد تهران را به‌دست نیاورد، نهایتاً درباره دربی پنج‌شنبه گفت: این بازی یک بازی خاص و جذاب است؛ چون در این بازی یک جام نهفته است و برنده این بازی به احتمال زیاد قهرمان جام حذفی خواهد بود، لذا حساسیت این بازی خیلی بالاست. البته خوش‌بختانه شرایط هر دو تیم برای این بازی از منظر فنی مهیاست، چون هر دوی این تیم‌ها در شرایط خوبی از لحاظ فنی هستند و  بازی حساس اما با کیفیتی را از دو تیم شاهد خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه