اخبار داغ

تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان| پایان جدال تنیسورها در حضور وزیر ورزش و جوانان/ بادی قهرمان شد

تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان| پایان جدال تنیسورها در حضور وزیر ورزش و جوانان/ بادی قهرمان شد
آخرین روز رقابت های تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و با قهرمانی امیرحسین بادی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در آخرین روز این مسابقات امیر حسین بادی و حسام یزدی برای کسب عنوان قهرمانی با هم روبرو شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ست نخست این دیدار امیرحسین بادی موفق شد با نتیجه ۴-۶ مقابل یزدی به برتری برسد و در ست دوم این مسابقه توانست با نتیجه ۳-۶ یزدی را از پیش رو بردارد.
,
در پایان این مسابقات امیرحسین بادی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، حسام یزدی دوم شد و مهرشاد قفقازی و محمد خوش خلق در جایگاه سوم ایستادند.
,
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان میمهمان ویژه  فینال تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان بود و از نزدیک فینال این رقابتها را نظاره کرد. علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز سلطانی‌فر را همراهی کرد.
,
همچنین پیش از این و با برگزاری دیدارهای بخش دونفره، تیم حسام یزدی و معین محمدی با نتیجه ۲ بر یک مقابل زوج علیرضا یزدانی و مهرشاد قفقازی به پیروزی رسید و قهرمان شد، یزدانی - قفقازی نائب قهرمان شدند و تیم های امیرمحمد ادب جو و مجتبی صدری و اشکان شکوفی - اصلان منتخب عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
,
به این ترتیب مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی که از ۱۲ تیرماه با حضور ۲۳۶ تنیسور در زمین های مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود امروز با معرفی نفرات برتر و در حضور مسعود سطانی فر وزیر ورزش و‌ جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه  ورزش قهرمانی و حرفه ای  وزات ورزش و‌ جوانان، داود عزیزی رییس‌ فدراسیون، فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون در امور بانوان و سایر مسئولان فدراسیون و‌ کمیته مسابقات به پایان رسید. 
,
مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان سرداوری این مسابقات را عهده دار بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه