اخبار داغ

دیدار استاد جمشید با طباطبایی و اهدای ۳۰۰ جلد کتاب

طباطبایی: فدراسیون خانه بزرگان کاراته است

طباطبایی: فدراسیون خانه بزرگان کاراته است
استاد جمشید جمشید ضمن اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به فدراسیون کاراته، دان ۹ خود را از طباطبایی دریافت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، استاد جمشید جمشید امروز با حضور در فدراسیون کاراته با سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون دیدار و دان ۹ خود را از رئیس فدراسیون دریافت کرد. استاد جمشید در دیدار با رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی بر کاراته کشور حاکم شده و امیدواریم با حفظ آرامش موجود، تیم ملی مردان و زنان ایران بهترین نتایج را در المپیک توکیو کسب کند.

وی افزود: کاراته ایران در جهان جایگاه ویژه ای دارد و هر کدام از قهرمانان ما از ورزشکاران شناخته شده اوزان خود هستند. امیدواریم با زحمات کادرفنی و تلاش ورزشکاران ایران نتایج خوبی در المپیک کسب شود. هر چند که نباید فشار و استرس را بر مربیان و ورزشکاران زیاد کرد. آنها چه نتیجه بگیرند و چه نتیجه نگیرند، قهرمانان کاراته به حساب می آیند و نامشان در تاریخ کاراته ایران ثبت شده است.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور استاد جمشید در فدراسیون عنوان داشت: تلاش فدراسیون در دوره جدید استفاده از تجارب بزرگان و انگیزه نیروهای جوان است. فدراسیون کاراته خانه بزرگان این رشته ورزشی است و امید می رود تمام بزرگان کاراته برای انجام هرچه بهتر امور تجارب و دیدگاه های خود را با مسئولان فدراسیون در میان بگذارند تا نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

در پایان این جلسه، استاد جمشید ۳۰۰ جلد از کتابهای خود تحت عنوان های "کاراته راه زندگی" و "شوتوکان کاراته دو" را به فدراسیون کاراته اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه