اخبار داغ

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام/ گزارش‌های مالی و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام/ گزارش‌های مالی و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید
مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و به صورت وبینار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مربوط به سال ۱۳۹۹، امروز(سه شنبه ۲۲ تیرماه) با حضور مهدی علی نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این مجمع خانم طاهریان به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، عبدالمهدی نصیرزاده رییس، حسن کرباسی دبیر، فیروزی نایب رییس و شاه محمدیان نایب رییس بانوان نیز حاضر بودند.
,
 
,
همچنین تعدادی از اعضای مجمع به صورت حضوری و اکثر روسای هیات های استانی به صورت وبیناری در مجمع حضور پیدا کردند.
,
 
,
در ابتدای مجمع کلیپی از عملکرد فدراسیون در ۶ ماهه اخیر برای اعضای مجمع پخش شد و دربخش بعدی عبدالمهدی نصیرزاده دقایقی برای اعضا به صحبت پرداخت. رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در صحبت های خود ضمن تشکر از سرپرست و رییس قبلی فدراسیون در رابطه با عملکرد خود در ماههای اخیر گزارشی را ارائه کرد و همچنین از انتظاراتش از روسای هیات های استانی در سال ۱۴۰۰ به صحبت پرداخت.
,
 
,
در ادامه حسابرس گزارش خود را از عملکرد مالی فدراسیون بدنسازی در سال ۹۹ ارائه کرد. سپس نوبت به خزانه دار فدراسیون رسید که درباره مسائل مالی گزارش خود را ارائه دهد.
,
 
,
با رای اعضای مجمع هم گزارش حسابرس و هم گزارش خزانه دار به تصویب رسید.
,
 
,
همچنین رستمی نیا، بازرس فدراسیون نیز در ادامه گزارش خود را برای اعضای مجمع قرائت کرد و گزارش وی نیز مورد تصویب قرار گرفت.
,
 
,
در ادامه نیز برنامه های عملیاتی فدراسیون در سال ۱۴۰۰ توسط رییس فدراسیون قرائت شد که از جمله آن ها می توان به اخذ میزبانی های بین المللی اشاره کرد.
,
 
,
مصطفی یزدانی، قهرمان پاورلیفتینگ که امروز به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حاضر بود، در بخشی از جلسه امروز اظهار داشت: امیدوارم شاهد حمایت های بیشتری از ورزشکاران زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سوی نهادهای دولتی از جمله وزارت ورزش باشیم. درست است که ورزش های المپیکی در اولویت قرار دارند، اما امیدوارم ما نیز به خاطر زحماتی که می کشیم، دیده شویم.
,
 
,
علی نژاد در این خصوص گفت: ما طبق آیین نامه ای که داریم، پاداش قهرمانان را پرداخت می کنیم، اما امیدواریم رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی از جمله پرورش اندام و پاورلیفتینگ با تلاش هایی که صورت گرفته، وارد بازی های آسیایی شوند تا دولت نیز بتواند به شکل بهتری به قهرمانان این رشته ها کمک کند.
,
 
,
در ادامه بابک غضبانی، نماینده مربیان نیز به صحبت پرداخت و گفت: جا دارد از ریاست فدراسیون تشکر کنم که باعث شد بنده برای اولین بار از یکی از رشته های قدرتی در مجمع به عنوان نماینده مربیان حاضر باشم. همچنین برای نخستین بار تیم ملی قویترین مردان با حمایت فدراسیون به مسابقات بین المللی اعزام شد.
,
 
,
همچنین در بخش دیگری از این مجمع پورآزاد رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی و نجف زاده نماینده باشگاهداران به صحبت پرداختند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه