اخبار داغ

دیدار وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک با جمعی از ورزشکاران المپیکی

سلطانی فر: کسب بیشترین سهمیه تاریخ ورزش ایران در المپیک ارزشمند است/ صالحی امیری: توکیو پایان تاریخ نیست و این مسیر ادامه دارد

سلطانی فر: کسب بیشترین سهمیه تاریخ ورزش ایران در المپیک ارزشمند است/ صالحی امیری: توکیو پایان تاریخ نیست و این مسیر ادامه دارد
وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با جمعی از ورزشکاران المپیکی در رشته های بوکس، شنا، دوومیدانی، بدمینتون و تنیس روی میز دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در استمرار بازدید از اردوهای تیم های ملی و ورزشکاران المپیکی، با تعدادی از ورزشکاران المپیکی در رشته های بوکس، شنا، دوومیدانی، بدمینتون و تنیس روی میز دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این دیدار در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و علاوه بر ورزشکاران المپیکی، روسای فدراسیون های شنا، دوومیدانی، بوکس و تنیس روی میز هم حضور داشتند.
,
 
,
در آغاز مراسم مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی پیرامون این دیدار ارائه داد.
,
کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در این دیدار حاضر بود.
,
 
,
در این دیدار سلطانی فر و صالحی امیری با رؤسای فدراسیون ها و ورزشکاران المپیکی گفتگو کردند.
,
 
,
*سلطانی فر: کسب بیشترین سهمیه تاریخ ورزش ایران در المپیک ارزشمند است
, *سلطانی فر: کسب بیشترین سهمیه تاریخ ورزش ایران در المپیک ارزشمند است,
مسعود سلطانی فر در دیدار با ورزشکاران المپیکی که در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد؛ تلاش ورزشکاران المپیکی و مجموعه ورزش کشور را در کسب سهمیه، کارنامه پرافتخاری دانست و تاکید کرد: یقین دارم که که
,
قهرمانان کشورمان در بازی های المپیک همچون همه مردم که هر تپش قلب و جوشش خونشان برای سربلندی و بزرگی ایران است، نهایت تلاش خود را برای موفقیت در این رویداد مهم بکار خواهند بست.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان فرآیند آماده سازی کاروان ورزشی ایران برای بازی های المپیک را مورد توجه قرار داد و گفت: روند آماده سازی ورزشکاران ایران برای بازی های المپیک از بازی های کشورهای اسلامی آغاز و سپس به بازی های داخل سالن ترکمنستان رسید و در نهایت در بازی های آسیایی جاکارتا هم بیشترین تعداد مدال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ارمغان آمد.
,
 
,
وی ادامه داد: ضمن اینکه در بازی های المپیک جوانان هم رسیدن به جایگاه هفتم رده بندی مدال ها که نسبت به دوره قبل ارتقا هفده پله ای را بدنبال داشت، همگی بیانگر روند رو به رشد و توسعه ورزش کشور بود.
,
 
,
سلطانی فر با بیان اینکه تعداد سهمیه کسب شده در بازی های المپیک توکیو نسبت به ۸ دوره حضور ایران در قبل از انقلاب اسلامی و ۸ دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دارای رکورد بیشترین سهمیه است، افزود: برای این سهمیه ها اهتمام خوبی صورت گرفت و فارغ از هر نتیجه ای که در توکیو رقم بخورد، تک تک ورزشکاران المپیکی ما قهرمان و پهلوان هستند که این فرصت را دارند در بزرگترین رویداد ورزش قهرمانی دنیا حضور پیدا کنند چرا که المپیک، محل رقابت نخبه ترین، زبده ترین و بهترین ورزشکاران سراسر جهان است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در تمام رشته ها، کسب سهمیه یک افتخار بزرگ محسوب می شود، بطوریکه در بسکتبال و والیبال از ۲۰۰ کشور دنیا، توانستیم در بین ۱۲ کشور برتر قرار بگیریم یا در شمشیربازی در بین ۸ تیم اول هستیم و در دیگر رشته ها هم ورزشکاران ما جزو ١٦ یا ٣٢ نفر برتر قرار دارند که بدون شک کسب سهمیه ها پس از مرارت ها، مشقت ها و اردوهای طولانی مدت و مسابقات سخت بدست آمده که فوق العاده ارزشمند است.
,
 
,
سلطانی فر تاکید کرد: ما در پیشگاه ملت بزرگ ایران شهادت می دهیم که تک تک ورزشکاران، مربیان و مدیران و روسای فدراسیون های آنها، نهایت تلاش، همکاری و عزم و اراده را داشتند و به منصه ظهور رساندند.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما هم در این مدت تلاش کرد که آرامش، همگرایی و هماهنگی که نیاز است اعمال شود تا جاییکه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی زبانزد خاص و عام شد و این آرامش و همدلی را بسیاری از اهالی ورزش منحصر به فرد و بی سابقه ارزیابی کردند که شایسته است از صالحی امیری، خسروی وفا و روسای فدراسیون ها به دلیل سعه صدر تشکر کنم.
,
 
,
سلطانی فر با بیان اینکه همدلی و همگرایی در بدنه مدیریتی ورزش کشور باعث حل بسیاری از مشکلات ورزش شد، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات معیشتی المپیکی ها انجام دادیم تا جاییکه کمک هزینه برای ١٨ ماه به آنها پرداخت شد و پاداش هایی هم مازاد براین حمایتها در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان گفت: دعای خیر مردم پشت سر قهرمانان است و مجموعه مدیریتی کشور هم با تلاش زیاد بهترین شرایط را برای موفقیت آنها فراهم کرده است.
,
 
,
*صالحی امیری: توکیو پایان تاریخ نیست و این مسیر ادامه دارد
, *صالحی امیری: توکیو پایان تاریخ نیست و این مسیر ادامه دارد,
 
,
رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با ورزشکاران المپیکی با حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه ما برای اعتلای ورزش ایران تلاش می‌کنیم، اظهار داشت: کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و ۵٢ فدراسیون به وزارت ورزش کمک می‌کنند تا ماموریت سنگینی را که بر دوش دارد، به پیش برد و این همگرایی یک اصل مدیریتی و منطقی است و یک دستگاه را نمی‌توان با چند سیاست اداره کرد و از این رو هر بخش، قسمتی از کار اصلی را انجام می‌دهند.
,
 
,
رییس کمیته ملی المپیک در تقدیر از خدمات و اقدامات وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: از طرف خودم و مجموعه همکارانم در همه فدراسیون‌ها صمیمانه از وزیر ورزش و همکاران وی قدردانی می‌کنم. مجموعه خانواده بزرگ ورزش و در راس آن وزارت ورزش و در راس وزارت نیز وزیر ورزش در حداقل ١٨ ماه گذشته همه توان و ظرفیتی که امکان داشت را به کار بستند تا امکانات مورد نیاز در اختیار فدراسیون ‌ها و ورزشکاران قرار گیرد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نکردند.
,
 
,
صالحی امیری ادامه داد: همه عضوی از خانواده ورزش هستیم و تلاش می‌کنیم با حداقل‌های ممکن در این شرایط سخت بهترین امکانات را برای درخشش پرچم ایران در المپیک توکیو برای ملی پوشان کشورمان مهیا کنیم.
,
او راهیابی ورزشکاران کشورمان به المپیک را گام نخست پیروزی عنوان و تصریح کرد: از میان ٣٠٠ هزار قهرمان در سراسر جهان، ١١ هزار نفر به المپیک توکیو راه پیدا کردند و از این تعداد ۶۶ ورزشکار ما راهی المپیک می‌شوند که دستاوردی ارزشمند است.
,
 
,
رییس کمیته ملی المپیک با یادآوری اینکه در گذشته، ایران در دو رشته در المپیک شرکت می‌کرد و اکنون ملی‌پوشان در ١٠ رشته جواز حضور در المپیک را کسب کردند، افزود: توکیو پایان تاریخ نیست و این مسیر ادامه دارد و مهم‌ترین پیروزی برای ما افزایش تعداد رشته ها و ورزشکاران راه یافته به بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان است.
,
 
,
وی در این باره ادامه داد: آینده از آن قهرمانان است و به توکیو ختم نمی‌شود. توکیو نقطه آغاز است و شاهد هستیم شنای ایران مدعی حضور در المپیک شده و راه روشن بوکس آغاز شده است.
,
 
,
صالحی امیری ماموریت المپین ها را تلاش و انجام وظیفه برای شادی ملت عنوان و تصریح کرد: بابت ورود به المپیک باید به ملی پوشان تبریک گفت و این پیروزی باید در تاریخ ورزش کشور ثبت شود که سلطانی‌فر در رسیدن به این مسیر نقش پررنگی داشتند و معاونان کنونی و سابق ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز در این راستا زحمات بسیاری بر دوش داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه