اخبار داغ

آوار بازنده‌ها روی دیوار کوتاه بازیکنان؛

هم‌دستی پنهان ناکام‌ها برای فرار از شکست/ بدعت جدید در لیگ برتر، باخت تقصیر آن‌هاست!

هم‌دستی پنهان ناکام‌ها برای فرار از شکست/ بدعت جدید در لیگ برتر، باخت تقصیر آن‌هاست!
بدعت جدیدی بین سرمربیان تیم‌های لیگ برتری بنا نهاده شده که در صورت عدم ورود کمیته‌های مسئول در فدراسیون فوتبال، سلامت و صحت فوتبال را زیرسؤال خواهد برد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران علی‌رغم تشدید جذابیت بازی‌ها به‌دلیل نزدیک‌تر شدن به روزهای پایانی و افزایش کشمکش‌های قهرمانی، خالی از سؤرفتارهای اخلاقی و رفتار نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فراز کمال‌وند، سرمربی تیم در آستانه سقوط سایپا که تیمش در رقابت‌های این هفته و طی یک جدال حیثیتی مقابل تیم فوتبال استقلال تن به شکست در استادیوم خانگی داد، پس از باخت مقابل فرهاد مجیدی ادعاهای جنجالی و عجیبی را علیه برخی از بازیکنان تیمش، مخصوصاً سنگربان نارنجی‌پوشان بر زبان آورد که باعث تهییج افکار عمومی و تخریب فضای رسانه‌ای حاکم بر لیگ بیستم و حتی تمامیت فوتبال باشگاهی ایران گردید.

,

سرمربی تیم فوتبال سایپا که در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و خودروسازان را در آستانه سقوط به لیگ دسته‌یک قرار داده، پیرامون شکست تیمش مقابل آبی‌های تهرانی گفت: به دروازه‌بان گفتم در پنالتی امیرارسلان مطهری به سمت چپ بپر و گل خوردی پای من، آن وقت می‌پرد سمت دیگری و یک کار دیگر می‌کند! این صحنه‌ها را در این ۲۴ سال ندیدم. احساسم این است که از بیرون مجموعه یک سری آدم‌ها کارهایی می‌کنند.

,

این اظهارات جنجالی یکی از «ف.کاف»‌های معروف فوتبال ایران که تاکنون پاسخی هم از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را درپی نداشته، به فاصله ۲ روز بعد و توسط محمود فکری به نحوی دیگر بیان شد تا بذرِ بی‌مسئولیتی و شانه خالی کردن بین مربیان ناموفق فوتبال ایران کاشته شود و فرار کردن از شکستی که هیچ پدری نداشته، باب جدیدی در لیگ برتر باز کند.

,

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که یک نیمه مقابل ذوب‌آهن هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بازی را تاکتیکی به گاندوها واگذار کرد، پس از شکست سنگین ۳ بر ۲ در خانه دربرابر تیم در آستانه سقوط ذوب‌آهن گفت: بابت نمایش مشکوک تیمم از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول همه کار کردیم که حریف برنده از بازی خارج شود. متأسفانه زورمان به همان مسائل پشت پرده فوتبال نرسید. می‌توانم قبول کنم که بازیکنانم اینقدر راحت اجازه دهند که گل بخوریم و موقعیت به حریف بدهیم، ان‌شاءالله دیگر فوتبالی این چنین در کشورمان نبینیم.

,

البته محمود فکری زمانی هم که سرمربی‌گری تیم فوتبال استقلال را برعهده داشت و در همین لیگ بیستم نتایج بدی را با آبی‌ها کسب می‌کرد، همواره پیراهن شکست را به تن دیگران می‌پوشاند و از هیچ تلاشی برای فرار از پذیرش مسئولیت شکست و تساوی فروگذار نمی‌نمود.

,

نکته مشترک بین اظهارات مشابه این دو سرمربی، عمل‌کرد ضعیف‌شان در هفته‌های اخیر لیگ بیستم بوده. سایپا که پس از جدایی کمال‌وند از استقلال و پیوستن‌اش به اردوی خودروسازان بیش از پیش به سقوط نزدیک شده و نفت مسجدسلیمان هم که با داریوش یزدی و سیدمجتبی حسینی روزهای خوبی را سپری می‌کرد، با فکری مسیری رو به عدم را در پیش گرفته.

,

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و سایر مسئولین سازمان لیگ فوتبال ایران اگر داعیه سلامت رقابت‌ها را دارند، بهتر است با ورود دقیق و جزئی به ریز این‌گونه مسائل و برخورد قاطعانه با اتهام‌زنندگان و فریب‌دهندگان از صیانت مهم‌ترین تورنمت باشگاهی فوتبال کشورمان دفاع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه