اخبار داغ

پس از اقبال خریداران؛

بورس سبزپوش شد/ انجام ۱.۵ میلیون معامله در تالار شیشه‌ای

بورس سبزپوش شد/ انجام ۱.۵ میلیون معامله در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران که در یک نیمه نخست معاملات امروز منفی بود؛ با افزایش تقاضا در پایان آخرین روز کاری هفته با ۱۶۰۲ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد ماند و معامله گران در بازار سهام حدود ۱.۵ میلیون معامله انجام دادند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز برخلاف روز گذشته از منفی به سمت مثبت تغییر جهت داد و شاخص کل بورس در کانال ۱.۳ میلیون واحد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات آخرین روز کاری بازار سرمایه با گرایش منفی و افت قیمت‌ها آغاز شد و شاخص کل بورس در روز جاری با گذشته حدود یک ساعت و نیم از آغاز معاملات افت افت ۲۶۸۲ واحدی را ثبت کرد و در آستان از دست دادن کانال ۱.۳هزار واحد قرار گرفت، اما در نیمه دوم معاملات با افزایش تقاضا و اقبال خریداران پس از کاسته شدن از افت، شاخص کل مثبت و درنهایت ۱۶۰۰ واحد رشد کرد.

,

شاخص هم وزن و شاخص فرابورس ایران هم در پایان معاملات سبزپوش شدند؛ البته امروز میزان عرضه بیشتر از دیروز بود و تعداد و حجم معاملات رشد داشت.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۴۷۳ هزار معامله انجام دادند و سهامداران مالکیت بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۴۷۳ هزار معامله انجام دادند و سهامداران مالکیت بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۱۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۵۶۵ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۸.۵ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس  اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۶۰۲ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۹۲ واحد رسید. شاخص هم وزن هم در روز جاری مثبت بود و ۱۲۷۸ واحد افزایش در ارتفاع ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد ایستاد.

, شاخص کل بورس  اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۶۰۲ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۹۲ واحد رسید. شاخص هم وزن هم در روز جاری مثبت بود و ۱۲۷۸ واحد افزایش در ارتفاع ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد ایستاد.,

معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۶۶۴ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۸۳۳  هزار معامله و به ارزش ۶۰۱۶ میلیار تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی پارس، گروه مپنا و پتروشیمی نوری با بیشترین مثبت در سیز ماندن شاخص بیشترین نقش را داشتند و نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری غدیر با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با افزایش ۴۲ واحدی به ۱۸ هزار و ۹۹۰ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با افزایش ۴۲ واحدی به ۱۸ هزار و ۹۹۰ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۵ میلیارد و ۷۹۱ میلیون سهم و اوراق مالی در ۶۳۹ هزار معامله به ارزش ۹۰۹۶ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری صبا تامین، بیمه دی، پالایش نفت لاوان و توسعه برق مسیر گیلان بیشترین اثر مثبت و نمادهای پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس و صنعتی مینو بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه