اخبار داغ

با احترام، تنش‌ها کم‌تر می‌شود؛

فغانی: اعضای پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال علیه من شیطنت می‌کردند/ امیدوارم یک داور در سمت دبیرکلی موفق باشد

فغانی: اعضای پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال علیه من شیطنت می‌کردند/ امیدوارم یک داور در سمت دبیرکلی موفق باشد
داور بین‌المللی و قاضی شهرآورد فوتبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که به یک داور، جایگاهی خارج از داوری پیشنهاد شده؛ امیدوارم کامرانی‌فر در سمت دبیرکلی موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فغانی در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از دربی ۹۶ برای قضاوت به ایران نیامد، اظهار داشت: لیگ برتر استرالیا در حال برگزاری بود. الان مسابقات تعطیل بود که برای قضاوت لیگ قهرمانان آسیا در تایلند بودم. با این حال پیشنهادی به من رسید که آمدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت می‌خواستند او را از فوتبال ایران حذف کنند و اینکه این افراد چه کسانی هستند، تصریح کرد: تا زمانی که در سطح بین‌المللی قضاوت می‌کنم، به نام ایران است؛ البته تا زمانی که بخواهند. چند نفر از جمله اصفهانیان و برخی دوستان عضو کمیته داوران که از قدیم شیطنت داشتند و جایگاه‌شان در جامعه داوری مشخص است، این اتفاق را رقم می‌زدند که نمی‌دانم از روی حسادت بود یا خیر. خوشبختانه این موضوع ختم به خیر شد.
,
 
,
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان درخصوص انتخاب حسن کامرانی‌فر به‌عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که به یک داور، جایگاهی خارج از داوری پیشنهاد شده است. امیدوارم کامرانی‌فر در سمت دبیرکلی موفق باشد و با توجه به اینکه او در فیفا و AFC شناخته شده است، فکر می‌کنم کارش بهتر پیش برود.
,
 
,
فغانی در مورد قضاوت او در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: کرونا همه چیز را تحت فشار قرار داده است، اما بازی‌ها و کلاس‌ها به موقع برگزار می‌شود.
,
 
,
وی در این باره که دربی را بدون تماشاگر قضاوت نکرده بود، خاطرنشان کرد: تاکنون داور بازی بدون تماشاگر در ایران بودم. از بازیکنان و مربیان دو تیم که همکاری کامل داشتند، تشکر می‌کنم. اگر این اتفاق در همه بازی‌ها افتاده باشد و به نظر داوران، حتی اشتباه هم احترام بگذارند، تنش‌ها کمتر می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه